Bud på adventsgave til kvinde til 50 kr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
7 svar
2 synes godt om
3. november 2013

Mamalou

Hej med jer!

Min bedste veninde og jeg har siden vi boede sammen givet hinanden adventsgaver. Gaverne må koste 50 kr, så det kan godt være lidt en udfordring. Jeg har købt to gaver: et par "hyggebukser" i fleece (tror jeg) og et gavekort til Kageriet - gavekort er en fast tradition fra min side. 

Det er efterhånden en del år vi har givet, så det kan godt være lidt en udfordring at finde på gaver, så måske I kan hjælpe mig lidt på vej?

Byd løs

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

MMOGM

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Min bedste veninde og jeg har siden vi boede sammen givet hinanden adventsgaver. Gaverne må koste 50 kr, så det kan godt være lidt en udfordring. Jeg har købt to gaver: et par "hyggebukser" i fleece (tror jeg) og et gavekort til Kageriet - gavekort er en fast tradition fra min side. 

Det er efterhånden en del år vi har givet, så det kan godt være lidt en udfordring at finde på gaver, så måske I kan hjælpe mig lidt på vej?

Byd løs

Vh. Louise

Måske en hårkur? 

Det ville jeg blive glad for hihi.

Anmeld

3. november 2013

StineC

3. november 2013

Mamalou

MMOGM skriver:

Måske en hårkur? 

Det ville jeg blive glad for hihi.

Det tror jeg bestemt også, at hun vil. Det var en god idé Har du en du kan anbefale?

Anmeld

3. november 2013

Mamalou

StineC skriver:

En lille gaveæske fra Summerbird? Mums

http://www.summerbird.dk/518/minifl%C3%B8deboller- -passion-hyben

Ahhh guf! Elsker summerbird Tak!

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

Mamalou skriver:

Det tror jeg bestemt også, at hun vil. Det var en god idé Har du en du kan anbefale?

Jeg syntes at dem fra Elvital er gode 

De er vist heller ikke så dyre 

Anmeld

3. november 2013

esioul

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Byd løs

Vh. Louise

Skrabe julekalender som den 1

Hygge sokker

Hjemmesko

Anmeld

3. november 2013

Ciss

Ved jo ikke om hun er til den slags, men man kan jo få små pakker med materialer og opskrift til f eks hjemmelavede engle til juletræet eller andre former for julepynt. De koster ikke altid alverden.

Hvis det er praktisk mulig er et stort, fersk honninghjerte med pynt fra bageren ganske dejlig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.