Æl slim hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.823 visninger
13 svar
1 synes godt om
3. november 2013

Anonym trådstarter

IgårIgår formiddag havde jeg æl slim i et par timer og så stoppede det brat.

vi sexede om aftenen. Men mon det var tids nok når æl slimet var stoppet?

og er det iøvrigt ikke mærkeligt det var så kort? 

Har en lang og uregelmæssigt cyklus og æl teste viser aldrig positiv.

hjælp please. Vi har prøvet i 4 mdr. Og er ikke typerne der orker sex mere end en gang i ugen, så det er monster svært at ramme rigtigt med en cyklus på 42-60 dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Anonym trådstarter

3. november 2013

modesty

Anonym skriver:

hjælp please. Vi har prøvet i 4 mdr. Og er ikke typerne der orker sex mere end en gang i ugen, så det er monster svært at ramme rigtigt med en cyklus på 42-60 dage. 

Man kan ikke fastlægge ÆL efter hvornår der er slim, det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår og hvor meget der kommer. Nogle har ÆL slim i over en uge, nogle kun i et par dage. Og nogle mærker aldrig til det.

Men hvis du har en cyklus på 42-60 dage, så synes jeg absolut at du skal bede om at blive udredt af din læge.

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Man kan ikke fastlægge ÆL efter hvornår der er slim, det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår og hvor meget der kommer. Nogle har ÆL slim i over en uge, nogle kun i et par dage. Og nogle mærker aldrig til det.

Men hvis du har en cyklus på 42-60 dage, så synes jeg absolut at du skal bede om at blive udredt af din læge.

De har undersøgt for pco og det har jeg ikke. 

Men ved du om slimen kommer før eller efter æl?

Anmeld

3. november 2013

modesty

De har undersøgt for pco og det har jeg ikke. 

Men ved du om slimen kommer før eller efter æl?

Nej, det ved jeg ikke, men den kommer jo omkring ÆL. Så hvis man har sex så hurtigt som muligt når den kommer, og bliver ved med et par dages mellemrum til den er væk igen, så er man nok dækket ind. 

Men når den, som du beskriver, kommer i så kort tid, så tror jeg ikke at det er muligt at fastslå hvornår ÆL ligger i forhold til.

Men altså, du taler jo om en halv dag, så jeg tror nu nok at I har nået det. 

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej, det ved jeg ikke, men den kommer jo omkring ÆL. Så hvis man har sex så hurtigt som muligt når den kommer, og bliver ved med et par dages mellemrum til den er væk igen, så er man nok dækket ind. 

Men når den, som du beskriver, kommer i så kort tid, så tror jeg ikke at det er muligt at fastslå hvornår ÆL ligger i forhold til.

Men altså, du taler jo om en halv dag, så jeg tror nu nok at I har nået det. 

Håber virkelig at du har ret 

Anmeld

3. november 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Først lige en

Det er virker underligt du kun har æl slim i et par timer. Hvornår forventer du ca mens? For da jeg stoppede med ppillerne fik jeg også dage indimellem hvor jeg havde æl slim i et par timer og så gik det væk.
De dage hvor jeg rigtig havde æl. Eller op til er ca 2-3 dage med slimen. Og hvornår tager du æl testene? For mig er det nemlig bedst at tage dem efter kl 20. For ellers får jeg heller aldrig en positiv æl test.

Så jeg har altid tisset efter aftensmaden og så passer det med at hvis jeg tissede omkring kl 21 så kunne den måle det ordentligt

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Først lige en

Det er virker underligt du kun har æl slim i et par timer. Hvornår forventer du ca mens? For da jeg stoppede med ppillerne fik jeg også dage indimellem hvor jeg havde æl slim i et par timer og så gik det væk.
De dage hvor jeg rigtig havde æl. Eller op til er ca 2-3 dage med slimen. Og hvornår tager du æl testene? For mig er det nemlig bedst at tage dem efter kl 20. For ellers får jeg heller aldrig en positiv æl test.

Så jeg har altid tisset efter aftensmaden og så passer det med at hvis jeg tissede omkring kl 21 så kunne den måle det ordentligt

Forventer mens den 18. Men det kan jo være 20-10 dage før.

har ikke taget p piller i 7 år.

tester ca kl 15

Anmeld

3. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ægløsningsslim dannes før ægløsningen, da den skal være klar til at fungere som stige for sædcellerne. Det er ikke lige som at åbne for en vandhane, det dannes, hvorefter det tager tid for at blive udskilt, for nogle sker det timer før, for andre tager det dage, og andre igen observerer det aldrig, selvom alle fertile kvinder danner det.

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ægløsningsslim dannes før ægløsningen, da den skal være klar til at fungere som stige for sædcellerne. Det er ikke lige som at åbne for en vandhane, det dannes, hvorefter det tager tid for at blive udskilt, for nogle sker det timer før, for andre tager det dage, og andre igen observerer det aldrig, selvom alle fertile kvinder danner det.

Okay, så hvad tror du er tilfældet hos mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.