Så nærmer tiden sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
9 svar
5 synes godt om
3. november 2013

Mami_Ravn

Vi har snart termin de damer. Jeg synes tanken er for vild og samtidig kan jeg slet slet ikke forene mig med den. Det ene øjeblik glæder jeg mig som et lille barn, det næste er jeg hamrende skræmt. 

Har også tænkt samtlige gode og samtlige dårlige tanker der findes tror jeg  

Har termin 14/12 og gud hvor er der mange traditioner, der lige pludselig er i fare (er meget traditionsbunden, og elsker at planlægge) Så ja, må nok vænne mig til at tage tingene en dag ad gangen og håbe på bettemanden kommer til termin  

Håber i har det dejligt derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Guldet

Hejsa _ Ja vildt vi er kommet så langt! vildt at tænke på at vi snart holder vores bebser i armene

Jeg har lige lidt under 4 uger til termin d. 2 dec Glæder mig! Har idag været til sidste kontrol scanning - for at få tjekket op om min moderkage stadig blokerede udgangen, men den har flyttet sig - så nu kan jeg se frem til en vaginal fødsel .. pyh er både glad og skræmt..

Anmeld

4. november 2013

grinny

Åh jeg synes tiden går langsomt, men jeg har så også først termin 23/12. Jeg skal jo gå heeeeele november og næsten heeeele december 

Vil se ham nuuuuu! 

Anmeld

4. november 2013

Diana2013

Mami_Ravn skriver:

Vi har snart termin de damer. Jeg synes tanken er for vild og samtidig kan jeg slet slet ikke forene mig med den. Det ene øjeblik glæder jeg mig som et lille barn, det næste er jeg hamrende skræmt. 

Har også tænkt samtlige gode og samtlige dårlige tanker der findes tror jeg  

Har termin 14/12 og gud hvor er der mange traditioner, der lige pludselig er i fare (er meget traditionsbunden, og elsker at planlægge) Så ja, må nok vænne mig til at tage tingene en dag ad gangen og håbe på bettemanden kommer til termin  

Håber i har det dejligt derude

Ja det er helt fantastisk at tænke på og synes egentlig tiden er gået ret så hurtig.... INDTIL NU, nøj hvor tiden snøvler sig afsted. Jeg har fået vasket tøjet, og ved ikke rigtig hva jeg skal gå i gang med. Hvad får i tiden til at gå med kom frisk med ideer.

Anmeld

5. november 2013

Guldet

Diana2013 skriver:

Ja det er helt fantastisk at tænke på og synes egentlig tiden er gået ret så hurtig.... INDTIL NU, nøj hvor tiden snøvler sig afsted. Jeg har fået vasket tøjet, og ved ikke rigtig hva jeg skal gå i gang med. Hvad får i tiden til at gå med kom frisk med ideer.

Ja den sidste ventetid føles lang, men tror før vi har fået kigget os om så har vi født Hvornår har du termin?

Jeg har fået vasket alt tøjet og lagt i skabet . Igår (uge 36) fik jeg pakket tasken til sygehuset ( hmm mon jeg har alt med?) er der noget man bare skal huske? Jeg har pakket lidt forskelligt tøj til den lille - hue, vanter, en dejlig varm dragt til at komme hjem i. og hendes dyne..

Til mig selv, nogle ammeindlæg, amme bh - underhyler ekstra tøj

Ellers tuller jeg bare rundt herhjemme..

Har fået bagt en masse boller til frysern og vil også ha bagt nogle kanelsnegle - så det er nemt at tage op til gæster.

Knus

Anmeld

5. november 2013

Lykke:)

Jeg har termin den 7 december, men min lille dreng kommer senest den 6 december og jeg GLÆDER mig
Jeg synes ventetiden er RIGTIG lang lige nu, nok især fordi jeg ligger syg med en grim omgang influenza og en masse plukveer. Har allerede været en tur på fødegangen to gange, men falsk alarm begge gange.

Min ventetid går med så meget afslapning som muligt, da min krop er ved at være helt ødelagt og træt nu. Alt til den lille mand er klart og tasken (som har været i brug ) er klar og venter bare på, at der sker noget.

Har igennem hele graviditeten haft en lille mistanke om, at han godt kunne finde på at komme lidt før tid, men nu må vi se. Jeg glæder mig bare helt ekstremt til at se min lille skat

Anmeld

5. november 2013

Diana2013

<3 Julebabyen <3 skriver:

Ja den sidste ventetid føles lang, men tror før vi har fået kigget os om så har vi født Hvornår har du termin?

Jeg har fået vasket alt tøjet og lagt i skabet . Igår (uge 36) fik jeg pakket tasken til sygehuset ( hmm mon jeg har alt med?) er der noget man bare skal huske? Jeg har pakket lidt forskelligt tøj til den lille - hue, vanter, en dejlig varm dragt til at komme hjem i. og hendes dyne..

Til mig selv, nogle ammeindlæg, amme bh - underhyler ekstra tøj

Ellers tuller jeg bare rundt herhjemme..

Har fået bagt en masse boller til frysern og vil også ha bagt nogle kanelsnegle - så det er nemt at tage op til gæster.

Knus

Jeg har termin d. 15/12 i Randers skal man selv have bleer og bind til baby og sig selv, så det skal vi i hvert fald også huske at pakke, men hold da op sådan en pakke voksen bleer koster da meget hehe godt det ikke er hverdags kost at bruge det

Anmeld

6. november 2013

Loui238n

Jeg har også først termin 28/12 - så jeg føler også lidt, at der er lang vej. Jeg har også fået vasket alt tøjet, samlet puslekommoden og hængt og lagt tøjet på plads. Jeg har fået købt alt jeg manglede. Venter lidt med at tage barnevognen fra sidst ned, samle vuggen og pakke hospitaltasken.

Jeg har været på mololagersalg idag og Holly i sidste uge :-) 

Nu mangler jeg heller ikke mere str 50! Har ca 14 sæt tøj og 8 natdragter. 

God idé at få bagt til fryseren - kunne da være, at man skulle begynde på det :-)

begynder virkelig også at glæde mig samtidig med at frygte den smerte, der også er i sigte....

Anmeld

7. november 2013

Leth

Hej piger 

Åh ja, melder mig med dem der mener tiden SNEGLER sig afsted nu! 

Jeg er i dag 36+2 med termin d. 3/12 - jeg er gået på barsel, men har været sygemeldt siden uge 30 da jeg pludselig begyndte at bløde og var indlagt i 3 dage - ingen logisk forklaring - men bettemanden havde det som blommen i et æg 

Efterhånden synes jeg heller ikke rigtig noget mangler - tøj er vasket, tasken er pakket osv...

Det er nok bare med at hygge sig så meget så muligt og glæde sig 

God dag til alle 

Anmeld

7. november 2013

ms86

Hejsa alle..

Uh, hvor er jeg misundelig på alle jer der er gået på barsel. Jeg er studerende, så har liiige en opgave og anden eksamensforberedelse der skal ud af verden før jeg for alvor kan gå igang med forberedelserne.. ØV! Har meget mere lyst til at sidde og strikke amok, bage ting til fryseren og forberede alting. Der er lidt mange "overspringshandlinger" der lokker efterhånden 

Jeg har termin 25/12, så jeg har også heeeeele november og december igen.. Er efterhånden lidt spændt på om det ender med et december-barn eller januar-barn. Min jordemoder har "spået" at jeg går over tid, da bebs er en lidt lille én indtil videre, i hvert fald til 30-ugers besøget.
"Den" har lagt sig med hovedet nedad og ja, jeg glæder mig simpelthen så meget til at føde (7-9-13 at jeg får lov og der ikke kommer en eller anden komplikation i vejen) og møde den bette. Har allerede bagt den første julekage og lavet risengrød 3 gange, bare fordi det så virker som om der er kortere tid til jul

God dag derude, nu skal jeg til forelæsning (suk)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.