Hva' så? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
1 svar
3 synes godt om
3. november 2013

mrhl

Så er jeg endelig gået på barsel!
Det var godt nok ved at være tiltrængt skal jeg lige love for! Hvis jeg ikke har ondt det ene sted har jeg ondt det andet, og jeg kan virkelig for alvor mærke at min krop er træt af at være gravid.... Men så er det jo godt at der kun er en lille måned til termin 1/12. Og på den anden side er det enormt angstprovokerende at der nu kun er så kort tid til, og at jeg egentlig kan gå i fødsel om to uger hvis det skulle være!
Alt er efterhånden klar til vores datters ankomst, og det er egentlig dejligt at have styr på det, så jeg bare kan bruge denne sidste måned på at slappe af og gøre gode ting for mig selv

Her er så stille, så stille herinde.... Hvordan går det med jer andre? Er i ved at være klar parat start?

I får lige et mavebillede med også, fra i dag hvor jeg er 36+0. Min mave har (i hvert fald på billederne) stået stort set stille fra uge 27+0 til 35+0. Men kan da se der er sket lidt nu. Og hold nu K*** hvor er jeg dog træt af hele tiden at skulle forsvare størelsen på min mave.... Men det kan da være den vokser sig kæmpe stor denne måned så jeg slipper for folks belastende kommentarer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Lykke:)

mrhl skriver:

Så er jeg endelig gået på barsel!
Det var godt nok ved at være tiltrængt skal jeg lige love for! Hvis jeg ikke har ondt det ene sted har jeg ondt det andet, og jeg kan virkelig for alvor mærke at min krop er træt af at være gravid.... Men så er det jo godt at der kun er en lille måned til termin 1/12. Og på den anden side er det enormt angstprovokerende at der nu kun er så kort tid til, og at jeg egentlig kan gå i fødsel om to uger hvis det skulle være!
Alt er efterhånden klar til vores datters ankomst, og det er egentlig dejligt at have styr på det, så jeg bare kan bruge denne sidste måned på at slappe af og gøre gode ting for mig selv

Her er så stille, så stille herinde.... Hvordan går det med jer andre? Er i ved at være klar parat start?

I får lige et mavebillede med også, fra i dag hvor jeg er 36+0. Min mave har (i hvert fald på billederne) stået stort set stille fra uge 27+0 til 35+0. Men kan da se der er sket lidt nu. Og hold nu K*** hvor er jeg dog træt af hele tiden at skulle forsvare størelsen på min mave.... Men det kan da være den vokser sig kæmpe stor denne måned så jeg slipper for folks belastende kommentarer

Fin mave!

Jeg har været hjemme siden .... uge 17 tror jeg grundet bækkenløsning, men nu hedder det ikke sygemeldt mere, men barsel det lyder lidt hyggeligere

Jeg synes der er lang tid til termin den 7 december, men samtidig ret skræmmende at der ikke er længere tid til vi glæder os helt ekstremt til at se vores lille mand og jeg er begyndt at savne ham! (Ved ikke hvordan, men jeg føler simpelthen et savn til ham )

Min mave voksede voldsomt på en uge, og er begyndt at få de der trælse kommentarer "hvornår føder du" blablabla
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.