Mit første forsøg med gele negle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Francisca

Mi&Mi skriver:

Ligner det ikke?

Jamen har sat tipper på, base gel, uv lampe, builder gel dyppet i glitter, uv lampe, endnu et lag builder, uv lampe, filet til, top coat og så i uv lampen igen?

Nej sys mere det ligner shellac eller bare neglelak 

Laver selv shellac ( gellak fra matas ) og de ser sådan ud det så mine egne negle. Og når jeg har gele på lavet hos prof ser de sådan ud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Mi&Mi

Demata skriver:

Og så skal du huske at buffe og prime neglen inden, file ovenpå neglen når du er færdig med gele (men inden topcoat) og spritte godt af efter! det vil give bedre resultat og holdbarhed 

Tak

Det har jeg også gjort, har filet neglen, sat tipperne på, filet tipperne, så har jeg brugt dehydrator og så primer, base gel, builder gel dyppet i glimmer, endnu et lag builder, tørt af med gel residue, så filet neglen, derefter filet med en white sanding block, og så top coat

Anmeld

4. november 2013

Mi&Mi

Francisca skriver:

Nej sys mere det ligner shellac eller bare neglelak 

Laver selv shellac ( gellak fra matas ) og de ser sådan ud det så mine egne negle. Og når jeg har gele på lavet hos prof ser de sådan ud. 

Der er jo en million måder at lave dem på, det behøver vel ikke nødvendigvis at være de klassiske med hvid kant?

Anmeld

4. november 2013

Demata

Tak

Det har jeg også gjort, har filet neglen, sat tipperne på, filet tipperne, så har jeg brugt dehydrator og så primer, base gel, builder gel dyppet i glimmer, endnu et lag builder, tørt af med gel residue, så filet neglen, derefter filet med en white sanding block, og så top coat

Super! Synes det er et rigtig flot resultat af en der ikke er uddannet, og nybegynder samtidig! Og jeg synes det ligner gelnegle flot arbejde! (Har selv været negletekniker i 5 år, og haft klinik i 1,5)

Anmeld

4. november 2013

Francisca

Mi&Mi skriver:

Der er jo en million måder at lave dem på, det behøver vel ikke nødvendigvis at være de klassiske med hvid kant?

Nu var det ikke den hvide kant jeg henviste til men selve måden gele ser ud når det ser "rigtigt" ud. 

Anmeld

4. november 2013

PrincessTanja

Synes de er fine! Og kan godt se det er gelenegle.

Jeg laver dem oz selv herhjemme, så vil da lige dele billeder af de 2 første resultater jeg lavede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2013

Mi&Mi

Demata skriver:

Super! Synes det er et rigtig flot resultat af en der ikke er uddannet, og nybegynder samtidig! Og jeg synes det ligner gelnegle flot arbejde! (Har selv været negletekniker i 5 år, og haft klinik i 1,5)

Tusind tak skal du have! dejligt med noget respons fra en med godt styr på det

Anmeld

4. november 2013

Mi&Mi

Francisca skriver:

Nu var det ikke den hvide kant jeg henviste til men selve måden gele ser ud når det ser "rigtigt" ud. 

Mmh, tror bare ikke jeg helt forstår, hvordan du mener det skal se ud for at se rigtigt ud?

Er det fordi hele neglen er fyldt med glimmer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.