Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa.
hvis kæresten og jeg bliver gift ændre det så noget ved vores økonomi ? er der nogle der har forstand på det ?
Kæresten arbejder fuldtid som ufaglært og jeg er under uddannelse men pt på barsel og vil også være på barsel når vi bliver gift.
Vi har iøvrigt fuldt fælles økonomi nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hejsa. hvis kæresten og jeg bliver gift ændre det så noget ved vores økonomi ? er der nogle der har forstand på det ? Kæresten arbejder fuldtid som ufaglært og jeg er under uddannelse men pt på barsel og vil også være på barsel når vi bliver gift. Vi har iøvrigt fuldt fælles økonomi nu.
Tror uden at ha vildt forstand på det at i kan bruge hinandens fradrag
I kan flytte jeres fradrag over til modparten, hvis den anden betaler topskat.
Pt. tror jeg ikke der er nogen konsekvenser ved at være gift, men kommer en af jer på kontanthjælp, vil det have store konsekvenser efter 1. jan. 14
stjernehimmel skriver: Tror uden at ha vildt forstand på det at i kan bruge hinandens fradrag
det havde vi godt hørt noget om
aarhusmor skriver: I kan flytte jeres fradrag over til modparten, hvis den anden betaler topskat. Pt. tror jeg ikke der er nogen konsekvenser ved at være gift, men kommer en af jer på kontanthjælp, vil det have store konsekvenser efter 1. jan. 14
ok tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128