Celina 3 uger (!!!!!) idag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
14 svar
24 synes godt om
3. november 2013

Benjamins'mor

Så er Celina 3 uger idag, og tænkte jeg ville komme med en "lille" update.
Tiden går jo simpelthen så ufatteligt stærkt, føler stadig det var igår jeg fødte.

Celina er bare en dejlig nem pige, hun sover rigtigt meget og når hun er vågen spiser hun, hun har siden dag 1 været rigtigt glad for at blive snakket med og er super dygtig til øjenkontakt.
Hun er også så småt begyndt at holde hovedet selv, men pt kan hun kun når hun ligger på maven - men hun er jo heller ikke så gammel endnu.

Benjamin er stadig helt vild med hende, han elsker at snakke til hende, kramme hende, ae hende osv.

Igår havde vi barsels besøg hvor vi fik gaver til Celina og hun fik 1000 kr, så nu kan vi shoppe lidt.

Sidst sp var her, var Celina 1,5 uge ca, hun vejede 4200 g og var 56 cm. På onsdag skal vi ned og have vejet og målt hende igen, så er rigtigt spændt på hvor meget hun er vokset samt har taget på.

Jeg selv har det efterhånden rigtigt godt igen. Har lige haft lidt influenza den sidste uges tid, men ingen gener fra fødslen længere.
Stoppede for en lille uges tid siden med alt der hedder blod og udflåd, så det er bare rigtigt lækkert.
Snakkede dog med min jm i tirsdags og det viser sig at jeg under fødslen fik revet min lukkemuskel til skeden over, så den er blevet syet sammen, samt er jeg blevet syet i mellemkødet.

Kristian startede op på job i mandags igen, og det har selvfølgelig været lidt hårdt at være alene om 2 børn om morgenen, men Benjamin har været utroligt sød og hjælpsom. Heldigvis har Kristian aftenvagter i næste uge, så kan jeg sove lidt længere og han aflevere Benjamin.

Nå, men lige en lille update herfra, og så til lidt billeder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

BigHope13

Hvor er det dejligt at læse at alt går jer godt og jamen altså hun er bare så dejlig at se på

Anmeld

3. november 2013

Carina:-)

Dejlige billeder 

Anmeld

3. november 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

Hvor er det dejligt at læse at alt går jer godt og jamen altså hun er bare så dejlig at se på

Jamen hun er også bare rigtigt dejlig!
Og krydser da fingrene for at din lille guldklump snart melder sin ankomst!

Anmeld

3. november 2013

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Dejlige billeder 

Tak.

Anmeld

3. november 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Jamen hun er også bare rigtigt dejlig!
Og krydser da fingrene for at din lille guldklump snart melder sin ankomst!

Åhh tusind tak skal du have

Anmeld

3. november 2013

Kløver

Hvor er hun kær

Anmeld

3. november 2013

Trekløver(:

Hvor er hun bare super sød

Anmeld

3. november 2013

Benjamins'mor

M_V skriver:

Hvor er hun bare super sød

Tak.

Anmeld

3. november 2013

Benjamins'mor

Maja84 skriver:

Hvor er hun kær

Ja, det er hun.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.