Min nye gun tuss :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Babiesontheway

tinasmor skriver:

Men gider man stadigvæk rende rundt med sådan en pistol-tatovering når man er 50-60 år?

Nu kan jeg ikke lade vær med at svare da jeg høre denne så tit! Man får tusser enten fordi det betyder noget for en, ellers ee det noget man er virkelig glad for.  

Og når jeg er 60 eller 80 for den sags skyld sidder jeg med hængerøv og hængepatter. Det gider jeg sku ikke sidde med, men det er der ikke noget at gøre ved. 

Jeg vil sidde og kigge tilbage på mine minder på kroppen det er min kunst og mit liv jeg har på kroppen og det er fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Babiesontheway

Camilla.. skriver:

Jeg mangler at få lavede et blonde bånd, med lidt lyserød farve - som skal gå hele vejen rundt om låret ( der hvor der er hul ved pistolen )

Synes allerede den er så fed

Måtte lige delen den med jer..

Kan se den for mig helt færdig.  Super fed!!:-)

Anmeld

3. november 2013

LinLin

Anderledes...

Ikke lige mig, må jeg sige...

Men hvad er idéen bag at få lavet sådan en?

Anmeld

3. november 2013

Troldemommi

Min mand syntes den er sexet 

Jeg syntes den er flot 

Monica

Anmeld

3. november 2013

twinny

Hehe.  Den er rimelig brugt efterhånden. 

Men den er fin og fint lavet.  Tillykke med den. 

Anmeld

3. november 2013

tinasmor

Babiesontheway skriver:

Nu kan jeg ikke lade vær med at svare da jeg høre denne så tit! Man får tusser enten fordi det betyder noget for en, ellers ee det noget man er virkelig glad for.  

Og når jeg er 60 eller 80 for den sags skyld sidder jeg med hængerøv og hængepatter. Det gider jeg sku ikke sidde med, men det er der ikke noget at gøre ved. 

Jeg vil sidde og kigge tilbage på mine minder på kroppen det er min kunst og mit liv jeg har på kroppen og det er fantastisk!

Desværre ikke altid

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1789686.ece

Anmeld

3. november 2013

Carina:-)

Åh hold nu op med det snerperi.

Ts er vild med den ,og vil gerne vise den frem.

Thats it.

Så kan vi andre sgu da skide på om vi vil have en ,og hvor vidt hun gider have den når hun er 60-

Til den tid kan man nok fjerne sådan en på 3 min ,og kan man ikke er det jo kun ts der kan begræde det hvis det altså er noget HUN fortryder 

TS-Den er super flot,og sad lige og overvejede om det skal være sådan en i stedet for den lyserøde elefant i balletskørt med et banner der står 7-9-13 i -Som jeg er ved at få tegnet til minde om mit bryllup 

Anmeld

3. november 2013

Babiesontheway

tinasmor skriver:

Desværre ikke altid

Nu kan jeg jo så ikke gøre for nogen ikke overvejer tingene før de gør det vel og man skal ikke tro på alt eb skriver, jeg er da i hvert fald ikke blevet spurgt om jeg fortryder mine, og er sikkert ikke den eneste

Anmeld

3. november 2013

Laulund87

tinasmor skriver:

Desværre ikke altid

Men så er det jo heldigt du er så snusfornuftig at du ikke begår den fejl

Anmeld

6. november 2013

Camilla..

Loa skriver:

Cool!!

Glæder mig til at se det færdige resultat

Tak.

Skal nok smide et billede op, når den er færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.