Lykke og......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
8 svar
2 synes godt om
2. november 2013

mor1

som overskriften siger mangler vi et drengenavn som passer til Lykke, vi går ind for at det skal være en smule speciel

Jeg foreslog Leander- men det kan manden bestemt overhovedet slet ikke lide, har i nogle forslag ??

Det behøver ikke starte med L!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Eliza

Samuel.
Eneste der li kom frem på mine sparsomme navne hylder

Anmeld

2. november 2013

Lykke:)

mor1 skriver:

som overskriften siger mangler vi et drengenavn som passer til Lykke, vi går ind for at det skal være en smule speciel

Jeg foreslog Leander- men det kan manden bestemt overhovedet slet ikke lide, har i nogle forslag ??

Jeg hedder selv Lykke og mine brødre hedder Mikkel og Kevin intet specielt der

Anmeld

2. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
mor1 skriver:

Lykke og Marius

lykke og viggo

lykke og otto

lykke og vilmer

lykke og linus

lykke og magnus

lykke og alvin

lykke og liam

lykke og alexander

lykke og william

Anmeld

3. november 2013

Pigent

mor1 skriver:

Lykke og 

Storm

Jonathan

Viggo

Matti

Lauge

Milas

Anmeld

3. november 2013

LilleSmølf

Alexander?

Ej, det har intet at gøre med at vores søn hedder det Men synes faktisk det ville passe rigtig fint.

Magnus? Liam? Linus?

Anmeld

3. november 2013

Diana2013

mor1 skriver:

Lukas men synes leander og lykke er rigtig flot

Anmeld

3. november 2013

Leneur

mor1 skriver:

Endnu inden jeg fik læst dit indlæg, kom Frey op i mit forkølelsesbetændte lille hoved og har tygget lidt på det og synes stadig Lykke og Frey lyder godt, så det må være mit forslag...

Anmeld

4. november 2013

JeanetteK

Af navne med L kan jeg godt lide:  

Lauge, Laurits, Laust, Loke, Luca, Lynge og så selvfølgelig Lukas  

Jeg har en svaghed for navne med samme forbogstav - det klinger ofte godt!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.