Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke! Vh stine
Stort tillykke
Stort tillykke dejligt at læse i alle har det godt og er kommet hjem
Stivdie skriver: Vi blev forældre til den skønneste lille pige i søndags Det var en hurtig fødsel af en lille petit sag på 2485 g og 47 cm. Hun kom lidt før tid (37+5) og var en smule påvirket af min svangerskabsforgiftning, så hun måtte en tur forbi neonatal et par dage, mens jeg var indlagt på barselsgangen til observation for blodtrykket, men vi er hjemme igen nu og har det godt alle 3. Der kommer billeder og en ordentlig fødselsberetning, når jeg lige har lidt mere overskud
Vi blev forældre til den skønneste lille pige i søndags Det var en hurtig fødsel af en lille petit sag på 2485 g og 47 cm. Hun kom lidt før tid (37+5) og var en smule påvirket af min svangerskabsforgiftning, så hun måtte en tur forbi neonatal et par dage, mens jeg var indlagt på barselsgangen til observation for blodtrykket, men vi er hjemme igen nu og har det godt alle 3. Der kommer billeder og en ordentlig fødselsberetning, når jeg lige har lidt mere overskud
Kæmpe stort tillykke med jeres lille pige Dejligt at høre I alle har det godt Glæder mig til billeder
Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128