Hjælp til påklædning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2013

Annemette07

Egentlig tror jeg godt jeg kender svaret men vil lige høre andres mening.

Min på på 2 1/2 uge sover i vores seng, i en natdragt med sin egen dyne over sig. Om morgenen når vi vågner er han klam/fugtig på ryggen oppe ved skulderbladene og det skyldes ikke bleen.

Er det så ikke fordi han har det for varmt ? Soveværelset er ca 15-18 grader da vi har fået af vide han skal sove i et opvarmet rum.

Skal vi så bare nøjes med at give ham en langærmede body på også et par strømper eller hvad havde i gjort ? :-)

Jeg er sikker på han ikke får min dyne på sig, da jeg dårlig nok selv ligger med den på pga jeg har det varmt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

lycly

Ja jeg synes en natdragt er for meget når han ligger hos jer Min søn har natdragt og strømper på og han ligger for sig selv uden dyne (han sparker den af) og han har en fin temperatur

Anmeld

2. november 2013

Mother-love

Jeg ville prøve med en langærmede body.
Ellers vil jeg sige at i skal prøve jer frem.
Det er en jungle. Vi har det lige modsat Isabella sover dog på eget værelse. Men vi. Har så problemet at hun ikke vil have dyne på. Så vi er nødtil at give hende meget tøj på.

Men har i ellers prøvet uld?
Vi bruger bomulds uld. For det transportere varmen væk. Og varmer hvis det er koldt

Anmeld

2. november 2013

Clisolka

Annemette07 skriver:

Egentlig tror jeg godt jeg kender svaret men vil lige høre andres mening.

Min på på 2 1/2 uge sover i vores seng, i en natdragt med sin egen dyne over sig. Om morgenen når vi vågner er han klam/fugtig på ryggen oppe ved skulderbladene og det skyldes ikke bleen.

Er det så ikke fordi han har det for varmt ? Soveværelset er ca 15-18 grader da vi har fået af vide han skal sove i et opvarmet rum.

Skal vi så bare nøjes med at give ham en langærmede body på også et par strømper eller hvad havde i gjort ? :-)

Jeg er sikker på han ikke får min dyne på sig, da jeg dårlig nok selv ligger med den på pga jeg har det varmt.

Her sover Oliver på 7 uger imellem os - selvfølgelig med sin egen dyne  Jeg sørger for at han kun ligger i en body, ellers kampsveder han og vågner en time efter han er lagt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.