Mit første oplæg, som ikke anonym :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
18 svar
9 synes godt om
2. november 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

God eftermiddag i dejlige baby-brugere

( Var lige af ren vane ved at trykke på "skriv som anonym". Men har nu besluttet mig for, at jeg lige så stille begynder at stå frem). 

Puha. Jeg syntes lige så stille, at jeg kan mærke, at det begynder at gå mig på, at det stadig ikke er lykkedes for os. 

Jeg ved godt, at der er mange herinde, som har prøvet meget længere end os. Men det tager lige så meget på en uanset om man har prøvet ½, 1, 2 eller 3 år. Tror bare man bliver mere og mere frustreret jo længere, at man har forsøgt. 

Vi har "kun" prøvet i lidt over 4 måneder. Men ville bare sådan ønske, at det snart lykkedes. 

Da min mens er meget uregelmæssig overvejer jeg, at søge læge efter jul. Med mindre den selvfølgelig bliver mere regelmæssig. 

Andre der er i samme båd?

Kunne virkelig godt snart bruge en, at snakke med det om. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Rødhætte

Dig og mig for altid <3 skriver:

( Var lige af ren vane ved at trykke på "skriv som anonym". Men har nu besluttet mig for, at jeg lige så stille begynder at stå frem). 

Puha. Jeg syntes lige så stille, at jeg kan mærke, at det begynder at gå mig på, at det stadig ikke er lykkedes for os. 

Jeg ved godt, at der er mange herinde, som har prøvet meget længere end os. Men det tager lige så meget på en uanset om man har prøvet ½, 1, 2 eller 3 år. Tror bare man bliver mere og mere frustreret jo længere, at man har forsøgt. 

Vi har "kun" prøvet i lidt over 4 måneder. Men ville bare sådan ønske, at det snart lykkedes. 

Da min mens er meget uregelmæssig overvejer jeg, at søge læge efter jul. Med mindre den selvfølgelig bliver mere regelmæssig. 

Har du prøvet at bruge æl test? Min mens var også meget uregelmæssig, men med æl test var der pludselig gevinst

Anmeld

2. november 2013

Rødhætte skriver:

Har du prøvet at bruge æl test? Min mens var også meget uregelmæssig, men med æl test var der pludselig gevinst

Ja i starten. Men kunne ikke ramme ægløsning.

Men nu må vi se efter jul. Hvis ikke lægen vil hjælpe må vi jo ty til ægløsningstest igen  

Men tak for tippet

Anmeld

2. november 2013

Rockertand

Velkommen ud i lyset

Hvor meget uregelmæssighed snakker vi om?

Anmeld

2. november 2013

Chevro

Rødhætte skriver:

Hvordan er det med de tests? :-)

Har set mange skrive en hel masse om at de har brugt dem. Men hvordan og hvornår osv? Ren interesse!

Anmeld

2. november 2013

Rødhætte

Chevro skriver:

Hvordan er det med de tests? :-)

Har set mange skrive en hel masse om at de har brugt dem. Men hvordan og hvornår osv? Ren interesse!

Man bruger en ægløsningstest lige som en graviditetstest. Ca 14 dage før forventet mens har man ægløsning. I ca 48 timer har man den største chance for at blive gravid. Jeg havde en meget uregelmæssig cyklus, så jeg begyndte at test for min ægløsning ca på dag 14 i min cyklus og blev ved indtil den var positiv. Lidt svært at forklare, men der står en helt masse om det hvis du googler "ægløsningstest"

Anmeld

2. november 2013

Rockertand skriver:

Velkommen ud i lyset

Hvor meget uregelmæssighed snakker vi om?

Tak 

Har jo efterhånden været herinde i nogle år (havde en profil før denne). Heeh. Så tænkte det var på tide at stå lidt frem. 

Hmm. Det har set sådan ud indtil videre:
1. cyklus var 65 dage.
2. cyklus var 38 dage. 
3. cyklus er dog ikke slut endnu. Og er kun på cyklusdag 22. 

Anmeld

2. november 2013

Rødhætte skriver:

Lige et spørgsmål Hvor længe brugte i ægløsningstest inden gevinst?

Anmeld

2. november 2013

Tulipan

Tak 

Har jo efterhånden været herinde i nogle år (havde en profil før denne). Heeh. Så tænkte det var på tide at stå lidt frem. 

Hmm. Det har set sådan ud indtil videre:
1. cyklus var 65 dage.
2. cyklus var 38 dage. 
3. cyklus er dog ikke slut endnu. Og er kun på cyklusdag 22. 

Forstår godt du er frustreret!
Jeg nåede også at blive meget frustreret de 9 mdr det tog inden jeg blev blivende gravid!
Hvis du bruger ÆL test skal du blive ved indtil de er positive, ellers kan du lige så godt lade være
Alternativt så prøv at holde øje med dit udflåd
Jeg gjorde begge dele den måned jeg blev gravid, og vidste derfor præcis hvornår jeg skulle hoppe på manden for at der var succes.

Rigtig meget held og lykke med projektet
Hold humøret oppe, det skal nok lykkedes!

Anmeld

2. november 2013

Rødhætte

Lige et spørgsmål Hvor længe brugte i ægløsningstest inden gevinst?

Første gang gik der 6 mdr, men nåede kun at bruge 4 cykluser med æl test. Her anden gang nåede jeg kun at bruge æl test 1 mdr og så var jeg gravid. Det koster en del test for at finde det gyldne tidspunkt, men det er det værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.