Dent ultimative sommer opskrifts side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Miamaja

Alle er MEGET velkommen til at skrive deres ultimative sommer madopskrifter her Saa kom med dem!!
Piist: Og gerne med billeder

Her er min ultimative FRISKE Sommer opskrift som vi fik iaftesbr />
Forret: Smor ristede Blandede sommer squash m. frisk timian : Ristes gylden brunde i smor paa en pande. tilsaet groft salt og peber og drys med frisk timian.

Hovedret: Kold Avocado og Agurke Suppe, med en sidesalat af Tomat og agurker i Balsamicobr />4 pers. 1 moden avocado, 1 hel engelsk agurk uden indmad i tern,2 glas letmaelk og vand efter behov, 1/2 citron, 1 lille fed hvidlog. Blendes og smages til med salt og peber. stil koldt i mindst 1 time. Mmmm..
TIP: Serveres helst med et glas kold hvidvin til.

Salat:
Tomater og agurk skaeres i tern og vendes i balsamico
Sluttes af med et glas iskold gammeldags Lemonade
2 pr:s I blender tilsaettes kodet af 1 hel citron, 2 glass vand, sukker efter smag, 1 stort glas isterninger. blendes og nydes med det samme. MUMS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Cris

Jeg laver også tit de der squash. Jeg kan godt lide dem så meget. Men jeg så spiser noget pasta skruer til dem eller jeg bruger dem som side ret. Jeg elsker squash

Anmeld

24. juli 2009

Miamaja

Cris skriver:

Jeg laver også tit de der squash. Jeg kan godt lide dem så meget. Men jeg så spiser noget pasta skruer til dem eller jeg bruger dem som side ret. Jeg elsker squash

Uh ja, de smager VILDT godt!! jeg steger dem altid i smor med salt- det synes jeg bare er guf

Anmeld

25. juli 2009

Miamaja

HEY! Slet ingen ultimative sommer retter ude i det dejlige danske land?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.