Nu det vidst min tur til at blære mig lidt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hot Mama!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

CamillaSoefelt

FrkZier skriver:

jeg har de sidste 5mdr været igang med et projekt der hed; TAB DIG!

det projekt går ualmindeligt godt 

jeg har nu tabt 33,6 kg

siden jeg begyndte at måle mig for 16.5kg siden er der røget 45cm fordelt på hofte, lår, arm og talje

Sådan skal det da gøres;-)!! Hvordan har du klaret så mange kilo på så relativ kort tid?

Anmeld

4. november 2013

FrkZier

CamillaSoefelt skriver:

Sådan skal det da gøres;-)!! Hvordan har du klaret så mange kilo på så relativ kort tid?

hehe tak

Jeg tæner 4-5x om ugen og så spiser jeg sundt, har i løbet af de sidste 5mdr kun haft 3 syndedage hvor jeg den ene gang spiste en durum, den anden gang spiste sovs og kartofler og den sidste gang pandekager til brunch - men ellers så er der ingen slinger i valsen

Anmeld

4. november 2013

1990h

FrkZier skriver:

hehe tak

Jeg tæner 4-5x om ugen og så spiser jeg sundt, har i løbet af de sidste 5mdr kun haft 3 syndedage hvor jeg den ene gang spiste en durum, den anden gang spiste sovs og kartofler og den sidste gang pandekager til brunch - men ellers så er der ingen slinger i valsen

har du isaak med til træning?

Anmeld

4. november 2013

FrkZier

1990h skriver:

har du isaak med til træning?

det havde jeg i starten, men nu gør jeg det om aften/eftermiddagen når Andreas er hjemme så har han ham, han synes det er for kedeligt at glo på mig svede efterhånden som han bliver større

men hvis jeg fx ikke kan nå at løbe en tur om eftermiddagen så løber jeg bare en tur med barnevongen om fomiddagen, men det er altså nemmest når andreas er hjemme

fx i aften skal jeg til CrossTraining, det er fra 19-20, så der passer det med jeg selv lige kan putte Isaak i seng og så smutte afsted, så sørger andreas bare for at give ham sut osv hvis han nu vågner eller er utilfreds

Anmeld

4. november 2013

1990h

FrkZier skriver:

det havde jeg i starten, men nu gør jeg det om aften/eftermiddagen når Andreas er hjemme så har han ham, han synes det er for kedeligt at glo på mig svede efterhånden som han bliver større

men hvis jeg fx ikke kan nå at løbe en tur om eftermiddagen så løber jeg bare en tur med barnevongen om fomiddagen, men det er altså nemmest når andreas er hjemme

fx i aften skal jeg til CrossTraining, det er fra 19-20, så der passer det med jeg selv lige kan putte Isaak i seng og så smutte afsted, så sørger andreas bare for at give ham sut osv hvis han nu vågner eller er utilfreds

lækkert..vil ønske det kunne lade sig gøre her..men ida vågner konstant efter putning :/

Anmeld

4. november 2013

FrkZier

1990h skriver:

lækkert..vil ønske det kunne lade sig gøre her..men ida vågner konstant efter putning :/

men så må far jo træde til, det vel kun fair i skiftes til det

Anmeld

4. november 2013

1990h

FrkZier skriver:

men så må far jo træde til, det vel kun fair i skiftes til det

ja men så stejler hun fuldkommen, vi er ved at øve at han også kan putte og sådan men det passer bestemt ikke frøknen..hun tror hun skal hænge i babsen hver gang hun vågner om aftenen selv allerede efter en time..

Anmeld

3. januar 2014

Smilehul

FrkZier skriver:

jeg har de sidste 5mdr været igang med et projekt der hed; TAB DIG!

det projekt går ualmindeligt godt 

jeg har nu tabt 33,6 kg

siden jeg begyndte at måle mig for 16.5kg siden er der røget 45cm fordelt på hofte, lår, arm og talje

Hold da ferie, hvor har du gjort et godt stykke arbejde!  bliver helt inspireret af dig 

Hvis ikke man har "tiden" til motion, har du nogle ideer til, hvad man kan lave hjemme i stuen, for at få stadig så flotte mål, som du har? 

Kostplanen er er lagt om, men har ikke tid til at motionere, da ingen kan passe bebs og far arbejder til sent.

Jeg håber du vil tage dig tiden til at svare. 

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

Smilehul skriver:

Hold da ferie, hvor har du gjort et godt stykke arbejde!  bliver helt inspireret af dig 

Hvis ikke man har "tiden" til motion, har du nogle ideer til, hvad man kan lave hjemme i stuen, for at få stadig så flotte mål, som du har? 

Kostplanen er er lagt om, men har ikke tid til at motionere, da ingen kan passe bebs og far arbejder til sent.

Jeg håber du vil tage dig tiden til at svare. 

tusind tak

jeg har en blog www.mm.rocknrollpos.dk hvor jeg skriver om det, du kunne tage et kig og se om du kan finde noget inspiration

På dage hvor jeg ikke har tid til at tage ned i centeret har jeg været rigtig glad for Jillian Michaels træningsvideoer, der findes rigtig mange af dem på youtube

I dag fandt jeg FitnessBlender - som jeg syntes var skide gode, de findes også på youtube

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.