er ny og 17..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

N.M.C.

hej alle sammen .

jeg sider i usa lige nu. men jeg bor i Danmark. i usa har de ikk de sidste 3 bogstaver i alfabetet s; det er m;ske lidt forvirende at l;se hvad jeg skriver.
h;ber i vil hj;lpe mig allivev;lg .

jeg er en pige p[ 17 [r og tror jeg er gravid.
det kan v;re en mulighed, for min k;reste og jeg havde ubeskyttet sex f'r jeg tog p[ ferie til usa.
jeg har l;st nogle af de debater der er her inde for at v;re sikker p[ at der var en mulighed for at jeg er gravid.
jeg er meget sporty og dyrker masser af sport men den sidste uge har jeg ikk rigtigt kunnet g're noget.
jeg er meget tr;t, har 'mme bryster og syntes at de ser st're ud end de plejer at v;re. jeg har ondt i nakke og hoved.
jeg plejer at tage ca 50 maveb'jninger hver dag og den sidste uge har jeg knabt kunnet tage 20 fordi jeg har ondt i mit underliv og min mave.
jeg har ogs[ lagt m;rke til mine spise vaner, jeg er begyndt at spise meget mere, s[ dem jeg er p[ ferie ved har n;rmest forbudt mig at spise mad mellem spisetiderne.
i den sidste uges tid har jeg v[gnet op med lidt kvalme og nogle gange ondt i maven, jeg har ikk kastet op.

undskyld for en lang forklaring men er ung og vil gerne vide om det er en mulighed f'r jeg g'r noget .

please hj;lp mig (kan ikk snakke med min mor om det)

k'rlig hilsen nickie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Nanna1985

Godmorgen og velkommen hertil siden

Er du gået over tid? Det kunne godt lyde somom du er gravid, men igen svært at svare på.. Jeg ville købe en graviditet test idag og så det tjekket.. Ellers tag til din læge, de har tavshedspligt.. Ønsker dig held og lykke

Anmeld

24. juli 2009

N.M.C.

og forresten...

jeg skal heletiden p[ toilet.
er f'rst noget jeg har lagt m'rke til i dag s[ ved ikk om det har noget med sagen at g're

k'rligst nickie

Anmeld

24. juli 2009

N.M.C.

hej nanna

tusind tak for dit svar.
men kan ikk komme til min l;ge f'r om 5 uger og jeg ved ikk hvor jeg kan k'be en graviditets test i usa

Anmeld

24. juli 2009

Betina88

Når jeg læser denne her besked , tyder det nok at du er gravid ..

Du ka' prøve at finde en appotek derovre og høre om de har nogle test , så du ka' finde hurtigt ud af om du er gravid .. De burde meget gerne ha' nogle appoteker ..

Anmeld

24. juli 2009

N.M.C.

mange tak for dit svar Betina

jeg er ikk st'dt p[ et abotek endu.
men tro jeg vil pr've at sp'rge efter det .

k'rligst nickie

Anmeld

24. juli 2009

Betina88

N.M.C. skriver:

k'rligst nickie

Det synes jeg du sku' prøve ..

Har du fortalt din kæreste at du måske er gravid ?

Anmeld

24. juli 2009

Miamaja

N.M.C. skriver:

og forresten...

jeg skal heletiden p[ toilet.
er f'rst noget jeg har lagt m'rke til i dag s[ ved ikk om det har noget med sagen at g're

k'rligst nickie

Hej, jeg er ogsaa i USA. CA...hvor er du henne i usa?

det er lidt synd du nu bruger din ferie herovre paa at vaere bekymret og nervos. derfor synes jeg du skal tage til en laege herovre med det samme eller kobe en graviditets test i det lokale supermarked

Pist: Sporg henne hos ekspedienten ved pharmacy disken hvilken en af graviditets testene der er blandt de bedste

Det er nemlig langt bedre at vide, end ikke at vide det ene eller andet.

God ferie

Anmeld

24. juli 2009

Miamaja

N.M.C. skriver:

k'rligst nickie

apotekerne (kaldes pharmacy) herovre i usa har de i alle storre supermarkeder: Raleys, safeway, wallmart, Sams club, albertsons ect.

Anmeld

24. juli 2009

N.M.C.

Betina88 skriver:

Det synes jeg du sku' prøve ..

Har du fortalt din kæreste at du måske er gravid ?

ja jeg har sagt det til min k'reste, og han g[r hjemme i Danmark og er sygt bekymret pga. det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.