hej alle sammen .
jeg sider i usa lige nu. men jeg bor i Danmark. i usa har de ikk de sidste 3 bogstaver i alfabetet s; det er m;ske lidt forvirende at l;se hvad jeg skriver.
h;ber i vil hj;lpe mig allivev;lg .
jeg er en pige p[ 17 [r og tror jeg er gravid.
det kan v;re en mulighed, for min k;reste og jeg havde ubeskyttet sex f'r jeg tog p[ ferie til usa.
jeg har l;st nogle af de debater der er her inde for at v;re sikker p[ at der var en mulighed for at jeg er gravid.
jeg er meget sporty og dyrker masser af sport men den sidste uge har jeg ikk rigtigt kunnet g're noget.
jeg er meget tr;t, har 'mme bryster og syntes at de ser st're ud end de plejer at v;re. jeg har ondt i nakke og hoved.
jeg plejer at tage ca 50 maveb'jninger hver dag og den sidste uge har jeg knabt kunnet tage 20 fordi jeg har ondt i mit underliv og min mave.
jeg har ogs[ lagt m;rke til mine spise vaner, jeg er begyndt at spise meget mere, s[ dem jeg er p[ ferie ved har n;rmest forbudt mig at spise mad mellem spisetiderne.
i den sidste uges tid har jeg v[gnet op med lidt kvalme og nogle gange ondt i maven, jeg har ikk kastet op.
undskyld for en lang forklaring men er ung og vil gerne vide om det er en mulighed f'r jeg g'r noget .
please hj;lp mig (kan ikk snakke med min mor om det)
k'rlig hilsen nickie
Anmeld