Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i skønne damer
Er lige stået op her til morgen og har sovet fantastisk
Men har lige været på wc og kan se i mit ben at min slim prop er gået og har en del blod i mit ben os ??? Hvorfor os blod?? Er der noget jeg skal være urolig over for eller er det nomal
Er 39+5
Håber i kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MelanieH skriver: Hej i skønne damer Er lige stået op her til morgen og har sovet fantastisk Men har lige været på wc og kan se i mit ben at min slim prop er gået og har en del blod i mit ben os ??? Hvorfor os blod?? Er der noget jeg skal være urolig over for eller er det nomal Er 39+5 Håber i kan hjælpe
BigHope13 skriver: Det er helt normalt at der er blod blandet i slimproppen har jeg fået fortalt. Men det noget med at hvis du fortsat bløder frisk blod nærmest.som hvis du har mens så skal du lige give Fg et kald. Dog er brunt/gammelt blod helt normalt og betyder inden fare.Det er dog ikke som sådan et tegn på forestående fødsel at slimproppen går, men krydser fingre for at det er meget oppe over når nu du er så langtdet er en træls sidste ventetid hilsen malene 40+0 idag
Det er helt normalt at der er blod blandet i slimproppen har jeg fået fortalt. Men det noget med at hvis du fortsat bløder frisk blod nærmest.som hvis du har mens så skal du lige give Fg et kald. Dog er brunt/gammelt blod helt normalt og betyder inden fare.Det er dog ikke som sådan et tegn på forestående fødsel at slimproppen går, men krydser fingre for at det er meget oppe over når nu du er så langtdet er en træls sidste ventetid hilsen malene 40+0 idag
Årh mange tak For dit hurtig svarE..
Må nok sige at det kunne nok passe der har været noget i op løb! Har haft en fantastisk nat og bare sovet ingen wc besøg og de sidste par dage har jeg bare ikke kunne sovet, fordi de mange plukveer Av
også blev jeg lige så glad for at der sker lidt tegn på noget Er jo ved at være godt spændt på at møde vores guldklump
Du må da os være helt oppe over spændt, når det er dagen idag
M_V skriver: Det er helt normalt det lyder som tegnblødning. Jeg fødte dagen efter min slimprop gik og jeg havde tegnblødning
Det er helt normalt det lyder som tegnblødning. Jeg fødte dagen efter min slimprop gik og jeg havde tegnblødning
Tegnbløding ??
MelanieH skriver: Tegnbløding ??
M_V skriver: Ja det er tegn på at fødslen nærmer sig
Ja det er tegn på at fødslen nærmer sig
det dejligt at høre, Håber
MelanieH skriver: Årh mange tak For dit hurtig svarE.. Må nok sige at det kunne nok passe der har været noget i op løb! Har haft en fantastisk nat og bare sovet ingen wc besøg og de sidste par dage har jeg bare ikke kunne sovet, fordi de mange plukveer Av også blev jeg lige så glad for at der sker lidt tegn på noget Er jo ved at være godt spændt på at møde vores guldklump Du må da os være helt oppe over spændt, når det er dagen idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128