billig hjemmelavet julefrokost.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2013

Leneur

Ja kom med gode ideer og forslag. Skal til julefrokost om 2 uger og har sagt jeg gerne vil hjælpe til. Vi bliver omkring 40 mennesker, så det må godt være nemt. Forretten bliver tunmousse med æg, rejer og grønt og flutes. Desserten selvfølgelig ris ala' mande, så bare alt det imellem der mangler. Det behøver ikke være traditionel julefrokost mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Holbæktrunten

Leneur skriver:

Ja kom med gode ideer og forslag. Skal til julefrokost om 2 uger og har sagt jeg gerne vil hjælpe til. Vi bliver omkring 40 mennesker, så det må godt være nemt. Forretten bliver tunmousse med æg, rejer og grønt og flutes. Desserten selvfølgelig ris ala' mande, så bare alt det imellem der mangler. Det behøver ikke være traditionel julefrokost mad.

Fiskefileter er altid et hit. Og flæskesteg. Frikadeller. Hårdkogte æg og sild. Men sild er nok ikke så billigt :0)

Ost og hjemmebagt brød

Anmeld

2. november 2013

Trekløver(:

Leneur skriver:

Tarteletter, fiskefilet med rejer og citron, mørbradbøffer, and, Hamburryg med spinat, sylte, lun leverpostej med bacon og champingons, flæskesteg med rødkål, æg og tomat, laks med dild.

Hvis man holder øje med tilbud, kan det godt gøres forholdsvis billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.