6+1 og allerede 2 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
7 svar
3 synes godt om
1. november 2013

san

Ja som overskriften siger er jeg 6+1 idag og var lige på vægten for at se hvad den sagde, og ja allerede 2 kg har jeg taget på, syntes det er lidt for hurtigt.. Må vist tage mig sammen

Andre som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

et-ønske

Jeg føler det som jeg har taget 20 kilo på men jeg har slet ikke taget på endnu - er 8+3 idag med tvillinger og maven strutter for vildt

Anmeld

1. november 2013

san

et-ønske skriver:

Jeg føler det som jeg har taget 20 kilo på men jeg har slet ikke taget på endnu - er 8+3 idag med tvillinger og maven strutter for vildt

Tillykke med tvillingerne.. har du været til tidligscanning, siden du ved der er 2 .... du føler du har taget 20 kg på, men har intet taget på Jeg har allerede taget 2 kg på  hehe

Anmeld

1. november 2013

Karla

san skriver:

Ja som overskriften siger er jeg 6+1 idag og var lige på vægten for at se hvad den sagde, og ja allerede 2 kg har jeg taget på, syntes det er lidt for hurtigt.. Må vist tage mig sammen

Andre som mig

Tror det er meget normalt man er ofte ret oppustet i starten, og den ekstra luft vejer en smule

Jeg tog også 2 kg på lige i starten, men efter nogle uger var jeg nede på min normale vægt. Tabte mig så yderligere et kg, grundet kvalme og manglende appetit. Og så fra uge 17 begyndte jeg igen at tage på

Anmeld

1. november 2013

san

Karla skriver:

Tror det er meget normalt man er ofte ret oppustet i starten, og den ekstra luft vejer en smule

Jeg tog også 2 kg på lige i starten, men efter nogle uger var jeg nede på min normale vægt. Tabte mig så yderligere et kg, grundet kvalme og manglende appetit. Og så fra uge 17 begyndte jeg igen at tage på

oki må se hvad der sker syntes bare det var lidt vildt...

Anmeld

1. november 2013

Papillon

På testdagen vejede jeg to kg mere end normalt, her i uge 6 har jeg tabt det ene kg igen - på trods af at jeg konstant spiser for at holde kvalmen væk.

Så jeg er i uge 6 og vægten siger +1 kg. 

For mig lyder det ikke faretruende at have taget to kg på nu, hvis blot det stabiliserer sig. Jeg vejer normalt også mere op til og under mens, så tænker det måske er lidt det samme?

Anmeld

1. november 2013

et-ønske

san skriver:

Tillykke med tvillingerne.. har du været til tidligscanning, siden du ved der er 2 .... du føler du har taget 20 kg på, men har intet taget på Jeg har allerede taget 2 kg på  hehe

Jeps de er set de små bøller det skal nok gå - tror ikke jeg ville være nervøs over de to kilo så længe du er opmærksom på det, så skal det nok gå

Anmeld

2. november 2013

san

et-ønske skriver:

Jeps de er set de små bøller det skal nok gå - tror ikke jeg ville være nervøs over de to kilo så længe du er opmærksom på det, så skal det nok gå

Ja det skal nok gå, så længe jeg lige er obs på det gider bare ikke tage 20 kg på, og så skulle kæmpe med det efter graviditeten ....

Dejligt med tvillinger, det bliver da spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.