Til jer med minimal sexlyst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. november 2013

Anonym trådstarter

- 2 børn, dejlig kæreste,dejligt hjem - alt er ret fint! Bortset fra min sexlyst! Den er IKKE-eksisterende! Og det ødelægger jo forholdet i en eller anden forstand! Jeg er selvfølgelig meget interesseret i at det bliver godt og normalt igen - ved ikke helt hvad jeg ønsker med dette indlæg! Måske bare høre fra andre der har det på samme måde med sex!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Ryberg

Anonym skriver:

- 2 børn, dejlig kæreste,dejligt hjem - alt er ret fint! Bortset fra min sexlyst! Den er IKKE-eksisterende! Og det ødelægger jo forholdet i en eller anden forstand! Jeg er selvfølgelig meget interesseret i at det bliver godt og normalt igen - ved ikke helt hvad jeg ønsker med dette indlæg! Måske bare høre fra andre der har det på samme måde med sex!

Jeg kender det alt for godt.. for sådan har jeg haft det i flere år!

Dog læste jeg en tråd fra en sexolog, som jeg synes var inspirerende.. men det er jo individuelt om det er noget man vil arbejde med..

Det handler først og fremmest om at skabe kontakt med dig selv!

Jeg har i en lang periode "hygget" med mig selv, først en gang om ugen, så to... osv.. det gjorde at jeg langsomt fik "styr" på mig selv.. og dermed fik lyst til min mand igen....

Det er vigtigt at man gør alt for at afslutte med en orgasme på den ene eller anden måde... så du når "målet" med at forkæle dig selv

Det satte gang i løjerne herhjemme

Ret grænseoverskridende at skrive i et åbent forum... men må sige at det hjalp....

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

Jeg kender det alt for godt.. for sådan har jeg haft det i flere år!

Dog læste jeg en tråd fra en sexolog, som jeg synes var inspirerende.. men det er jo individuelt om det er noget man vil arbejde med..

Det handler først og fremmest om at skabe kontakt med dig selv!

Jeg har i en lang periode "hygget" med mig selv, først en gang om ugen, så to... osv.. det gjorde at jeg langsomt fik "styr" på mig selv.. og dermed fik lyst til min mand igen....

Det er vigtigt at man gør alt for at afslutte med en orgasme på den ene eller anden måde... så du når "målet" med at forkæle dig selv

Det satte gang i løjerne herhjemme

Ret grænseoverskridende at skrive i et åbent forum... men må sige at det hjalp....

Mange tak for din respons!
Måske jeg bør søge lidt viden og inspiration fra sexologer og andet relevant! Mht. onani, så gider jeg faktisk heller ikke det Åhh, det er virkelig frustrerende! Jeg "tvinger" mig selv til at fikse det selv i ny og næ, men det er ikke lysten der driver det! Hvor lang tid gik der mellemI havde sex da du havde det på samme måde? Men tillykke med at du genfandt lysten

Anmeld

1. november 2013

Ryberg

Anonym skriver:

Mange tak for din respons!
Måske jeg bør søge lidt viden og inspiration fra sexologer og andet relevant! Mht. onani, så gider jeg faktisk heller ikke det Åhh, det er virkelig frustrerende! Jeg "tvinger" mig selv til at fikse det selv i ny og næ, men det er ikke lysten der driver det! Hvor lang tid gik der mellemI havde sex da du havde det på samme måde? Men tillykke med at du genfandt lysten

Jeg har alle dage sat et lille hjerte i min kalender når vi har hygget os... ved ikke hvorfor, har lært det fra min mor .. haha

Men før vi genvandt lysten kunne der snildt gå 3-4 måneder...

Jeg havde heller ikke lysten til at hygge med mig selv.. men ved at give det en chance, slap af... tænk at det er dejligt ... man skal ligesom ændre sit "negative" vanemønster til et "positivt" vanemønster

Det er SVÆRT.. meget.. men hvis man virkelig VIL, så kan det lade sig gøre

En sexolog eller parterapeut jeg følger en hel del er Maj Wiismann - hun er et fantastisk kvindemenneske Du kan bl.a. følge hende på facebook, og få nogle skønne input indimellem

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

Jeg har alle dage sat et lille hjerte i min kalender når vi har hygget os... ved ikke hvorfor, har lært det fra min mor .. haha

Men før vi genvandt lysten kunne der snildt gå 3-4 måneder...

Jeg havde heller ikke lysten til at hygge med mig selv.. men ved at give det en chance, slap af... tænk at det er dejligt ... man skal ligesom ændre sit "negative" vanemønster til et "positivt" vanemønster

Det er SVÆRT.. meget.. men hvis man virkelig VIL, så kan det lade sig gøre

En sexolog eller parterapeut jeg følger en hel del er Maj Wiismann - hun er et fantastisk kvindemenneske Du kan bl.a. følge hende på facebook, og få nogle skønne input indimellem

Ja,hende kender jeg godt Fra de samme kanter...
Et andet svært element oveni er, at det er tabu herhjemme Så blir det ligesom heller ikke bedre!

Anmeld

1. november 2013

Ryberg

Anonym skriver:

Ja,hende kender jeg godt Fra de samme kanter...
Et andet svært element oveni er, at det er tabu herhjemme Så blir det ligesom heller ikke bedre!

Hun er skisme en god en

åhh ja det er træls... men altså.. der er det vigtigt tror jeg, at træde i karakter og sige, vi skal have snakket om det her.... For erkender man det sammen, er det nemmere at gøre noget ved det

Fx her ved næsten alle i vores omgangskreds det.. inkl min mor...

Og hun har skrevet på vores uge tavle ..

Onsdag: M skal have noget på den dumme

Lørdag: Nu er det J's tur til at blive forkælet

Lidt sjov reminder om, at vi skal komme i gang

Og har stadig ikke fjernet det

Anmeld

2. november 2013

Lukas&Liam<3

Ja, engang imellem går det lidt i stå. Men så hiver kæresten lige fat i mig, så har vi meget sex også kører det igen
Lidt inspireret af 7 dage med sex, prøv det, det virker her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.