Springer nu frem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

MMOGM

Ønskebaby2014 skriver:

Ihh, det lyder da dejlig nemt ! 

Min cyklus er pludselig helt i kage. Skulle ha haft mens D. 18 okt, der pletblødte jeg MEGET lidt den dag. Og der har ikke været noget siden. Synes det virkelig lidt mærkeligt! 

Hehe ja, det gik vist meget nemt  Hihi.

hmm ja det lyder da mærkeligt  Har du taget en test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Jannieb

MMOGM skriver:

Hehe ja, det gik vist meget nemt  Hihi.

hmm ja det lyder da mærkeligt  Har du taget en test?

Sidst jeg tog en test var i lørdags, og den var negativ. Synes heller ikke jeg har nogle symptomer. Eller jo, det niver nogle gange i underlivet i den ene side, men ellers ikke. I sidste graviditet vidste jeg med det samme jeg var gravid. Havde ømme dutter og kunne ellers bare fornemme det! 

Anmeld

1. november 2013

MMOGM

Ønskebaby2014 skriver:

Sidst jeg tog en test var i lørdags, og den var negativ. Synes heller ikke jeg har nogle symptomer. Eller jo, det niver nogle gange i underlivet i den ene side, men ellers ikke. I sidste graviditet vidste jeg med det samme jeg var gravid. Havde ømme dutter og kunne ellers bare fornemme det! 

Øv 

der er ikke noget værre end når ens krop ikke opføre sig ordentligt! 

jeg synes først mine symptomer er kommet de sidste dage.

Anmeld

1. november 2013

Jannieb

MMOGM skriver:

Øv 

der er ikke noget værre end når ens krop ikke opføre sig ordentligt! 

jeg synes først mine symptomer er kommet de sidste dage.

Nej, det gør jo desværre  vores projekt lidt mere svært! 

Er det først inde for de sidste par dage du har fået ømme bryster? Hvor tidligt og hvad havde du af symptomer sidst?

Ja, undskyld jeg spørg sådan. Men synes jeg har hørt meget om at symptomerne ikke er ens fra graviditet til graviditet.

Anmeld

1. november 2013

MMOGM

Ønskebaby2014 skriver:

Nej, det gør jo desværre  vores projekt lidt mere svært! 

Er det først inde for de sidste par dage du har fået ømme bryster? Hvor tidligt og hvad havde du af symptomer sidst?

Ja, undskyld jeg spørg sådan. Men synes jeg har hørt meget om at symptomerne ikke er ens fra graviditet til graviditet.

Lidt inden testdag fik jeg spænding i det ene bryst, og der kom lidt væske ud. Ellers havde jeg ingen symptomer, men de sidste par dage er lugtesansen styrket, kvalme og oppustethed kommet.

i min første graviditet fik jeg først symptomer efter uge 8+, men så kastede jeg også op til uge 22 hehe 

Anmeld

1. november 2013

Jannieb

MMOGM skriver:

Lidt inden testdag fik jeg spænding i det ene bryst, og der kom lidt væske ud. Ellers havde jeg ingen symptomer, men de sidste par dage er lugtesansen styrket, kvalme og oppustethed kommet.

i min første graviditet fik jeg først symptomer efter uge 8+, men så kastede jeg også op til uge 22 hehe 

Okay. Sådan havde jeg det også i graviditeten. 

Kastede også op fra 8+ til 17 uge. Da jeg så nåede ind i 18 uge fik jeg bækkenløsning! Så håber da at anden graviditet bliver lidt bedre 

Anmeld

1. november 2013

MMOGM

Ønskebaby2014 skriver:

Okay. Sådan havde jeg det også i graviditeten. 

Kastede også op fra 8+ til 17 uge. Da jeg så nåede ind i 18 uge fik jeg bækkenløsning! Så håber da at anden graviditet bliver lidt bedre 

Uhh håber jeg går udenom det 

I min sidste graviditet var jeg aktiv til det sidste, så det håber jeg også jeg kan være i denne hehe 

Anmeld

1. november 2013

Jannieb

MMOGM skriver:

Uhh håber jeg går udenom det 

I min sidste graviditet var jeg aktiv til det sidste, så det håber jeg også jeg kan være i denne hehe 

Det håber jeg også for dig søde! Det er bestemt ikke sjovt. Blev sygemeldt allerede i 23 uge, fordi jeg dårlig kunne gå. Så det var en LANG ventetid med mange smerter. Men det er glemt igen Fik jo mit livs lys ud af det  

Anmeld

1. november 2013

Kløver

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

1. november 2013

Babydrøm

MMOGM skriver:

Ja, nu springer jeg frem!

Min store dreng skal være storebror til juli 2014 

Er idag 5+3, og vi er så lykkelige 

Hvis nogen kender mig, eller er venner med mig på facebook, så vær sød at holde det hemmeligt, da der kun er meget få der ved det 

måtte bare lige dele med jer dejlige damer, så jeg er fri for alle de anonyme indlæg 

Hvor dejligt, stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.