tandpine, gravid og smertestillende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. november 2013

DianaRJS

hvor "meget" smerte stillende må man tage om dagen når man er gravid i uge 34+0 i morgen???

sagen er jeg i dag har fået den grummeste tandpine, tog derfor til tandlæge da jeg slet ikke kunne holde ud af være i min egen krop, men der var intet at se, så han mente det bare var fordi nogen blev mere følsomme i graviditeten, men at jeg skulle tage 2panodil 4 gange dagligt, men synes selv det lyder vildt voldsomt når nu jeg er gravid med tvillinger????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg kan desværre ikke svare dig på det, men jeg ville ringe til lægen og hører ad.

Ps. På nogle kan en begyndene bihulebetændelse føles som tandsmerter. (Har det selv sådan når jeg bliver ramt i kæben.

Anmeld

1. november 2013

klmf

2 piller max 4 gange i døgnet er helt almindelig dosis, også for en gravid:-) Jeg tog det selv som gravid.

Anmeld

1. november 2013

Babiesontheway

DianaRJS skriver:

hvor "meget" smerte stillende må man tage om dagen når man er gravid i uge 34+0 i morgen???

sagen er jeg i dag har fået den grummeste tandpine, tog derfor til tandlæge da jeg slet ikke kunne holde ud af være i min egen krop, men der var intet at se, så han mente det bare var fordi nogen blev mere følsomme i graviditeten, men at jeg skulle tage 2panodil 4 gange dagligt, men synes selv det lyder vildt voldsomt når nu jeg er gravid med tvillinger????

Da jeg havde slem tandpine var jeg i 2 trimester, ringede til lægevagten da jeg ikke kunne være til så slemt var det. Han sagde jeg var heldig jeg var i 2 trimester for så måtte jeg tage ipren blandet med panodiler. Eller måtte jeg kun panodiler.  Så tror desværrw du skal holde dig til panodiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.