Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albertsen92 skriver: Utålmodigheden er snart ikke til at holde ud mere. Min slimprop gik i tirsdags, og har siden haft murren og er vågnet af sindssyge lændesmerter 2 nætter i træk.Er der nogen der har prøvet den vecocktail der? Er snart villig til at prøve alt
Utålmodigheden er snart ikke til at holde ud mere. Min slimprop gik i tirsdags, og har siden haft murren og er vågnet af sindssyge lændesmerter 2 nætter i træk.Er der nogen der har prøvet den vecocktail der? Er snart villig til at prøve alt
M_V skriver: Har ikke prøvet vecocktail, men hop på manden derhjemme mit vand gik 39+2, få timer efter en god gang lagengymnastik
Har ikke prøvet vecocktail, men hop på manden derhjemme mit vand gik 39+2, få timer efter en god gang lagengymnastik
Albertsen92 skriver: Var på ham i aftes Og det gav da lidt, men det går desværre over igen. Må på ham igen i aften, selvom han synes det er mærkeligt jeg lige pludselig har så meget lyst
Var på ham i aftes Og det gav da lidt, men det går desværre over igen. Må på ham igen i aften, selvom han synes det er mærkeligt jeg lige pludselig har så meget lyst
Dagen før min fødsel spiste jeg tre stykker kaloriebombe brownie kage
M_V skriver: når det var godtJamen så håber vi da at du får veer i morgen tidlig på din termin, når du er frisk og udhvilet. Åh glæd dig, det er FEDT at føde! Er da helt misundelig
når det var godtJamen så håber vi da at du får veer i morgen tidlig på din termin, når du er frisk og udhvilet. Åh glæd dig, det er FEDT at føde! Er da helt misundelig
BigHope13 skriver: Ejjj hvor er det spændende her sker der ikke en fløjten fis andet end mange underlivs kramper de sidste to aftener fordi det hele tynger så meget nedad.Bliver spændende om du rammer vores terminsdato
Ejjj hvor er det spændende her sker der ikke en fløjten fis andet end mange underlivs kramper de sidste to aftener fordi det hele tynger så meget nedad.Bliver spændende om du rammer vores terminsdato
emmagirl skriver: Dagen før min fødsel spiste jeg tre stykker kaloriebombe brownie kage
Albertsen92 skriver: Gad vide om en plade marabou digestive er nok?
Gad vide om en plade marabou digestive er nok?
Hehe, forhåbentlig Sender i hvertfald en masse ve-støv til dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128