Hvornår fik i maven 2. Gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2013

Rikke vuholm

Hej alle sammen

hvonår fik i maven igen? Jeg er 5+5 i dag og føler jeg har en lille oppustet mave. Kan jeg have startet på maven allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Tystys14

Trods hvad alle har fortalt mig om anden graviditet, så har det ikke holdt stik I min første graviditet var det meeeeget tydeligt allerede i uge 16, denne gang er flok (venner/familie) først begyndt at bemærke det nu i uge 21+3  Så min mave er kommet senere anden gang.

Anmeld

1. november 2013

(august)

Blev gravid 8mdr efter første fødsel, så der gik ikke mere en 7-8uger, så skulle jeg have løsere tøj på for at folk ikke kunne se det...heldigvis var det sommer :-)

Her 3. gang er jeg nu i uge 9 og de begynder at kunne ses selvom den lille nu er knap 22mdr.

Anmeld

1. november 2013

Mor til Ella

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen

hvonår fik i maven igen? Jeg er 5+5 i dag og føler jeg har en lille oppustet mave. Kan jeg have startet på maven allerede?

Jeg er 7+2 og jeg synes altså min mave er begyndt at ændre sig, men er også pisse syg den her gang så ved ikke, havde håbet på en problemfri graviditet igen

Anmeld

1. november 2013

ms86

Jeg blev spurgt til maven allerede i uge 7 2. gang!! - især om aftenen bulede den afslørende ud allerede dér. Det var lidt vildt, synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.