MA igen.. Jeg kan bare ikke tro det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
4 svar
7 synes godt om
1. november 2013

Twitter

Hej med jer

Jeg er ny her, leder med lys og lygte efter nogen som kan give mig håb! Vi har nu prøvet at få børn siden juli 2011. Først et år naturligt og derefter 6 IUI forsøg uden held. Et IVF forsøg som endte i MA i uge 8 og nu et forsøg med fryseæg som endte med MA i uge 8, hvad sker der??? Jeg føler mig som verdens mest uheldige og som den eneste i verden der hele tiden trækker nitten!! jeg håber der findes en masse historier derude om jer der har fået et skønt barn trods en årelang kamp og aborter!!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

UnderCover37

Twitter skriver:

Hej med jer

Jeg er ny her, leder med lys og lygte efter nogen som kan give mig håb! Vi har nu prøvet at få børn siden juli 2011. Først et år naturligt og derefter 6 IUI forsøg uden held. Et IVF forsøg som endte i MA i uge 8 og nu et forsøg med fryseæg som endte med MA i uge 8, hvad sker der??? Jeg føler mig som verdens mest uheldige og som den eneste i verden der hele tiden trækker nitten!! jeg håber der findes en masse historier derude om jer der har fået et skønt barn trods en årelang kamp og aborter!!? 

Der er håb! Og der er mange herinde der også har kæmpet i årevis og en del får dered inderste drømme opfyldt til sidst 

Vi prøvede i 4 år og mistede 2 gange (en SA og en MA) og så var der utallige bbio'rr og vores mirakel ligger nu og sover i barnevognen (knapt 7 mdr gammel)

Anmeld

1. november 2013

Twitter

Åh hvor er det bare godt at høre! �� tak for håbet!

Anmeld

1. november 2013

os2

Jeg ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, men du får lige min historie...

Har været i gang med barnløshedsbehandlinger i 4 år. Blev gravid i 2. ICSI forsøg, men mistede desværre i 17.uge.

Blev IKKE gravid igen i behandlingerne, så vi droppede vores projekt sidste år... og hvad sker der så ??

Jeg blev gravid på den naturlige måde her i foråret, mistede desværre igen, men er nu igen blevet gravid på den naturlige måde.. og er i uge 11 nu - så igår på TS en levende lille baby i maven

Nogen gange tror jeg man fokuserer så meget på at man SKAL blive gravid at psyken spiller ind og det ikke lykkes...det lykkes for os, da jeg/vi begyndte at tænke på andre ting...og vupti...øko baby

Håber for jer det vil lykkes !

Anmeld

8. november 2013

Twitter

Det er så dejligt at høre at jeres historier er endt godt. Men føj hvor er det svært at tro på det! Jeg er så bange for at det aldrig lykkes! Hvad nu hvis det ikke gør!? Og jeg tror bare ikke jeg orker så mange aborter som jeg læser om i mogle historier. Der er vel grænser for hvor meget man skal lide i sit liv...?? Så uretfærdigt at skulle igennem det her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.