ang buget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
18 svar
1 synes godt om
1. november 2013

Anonym trådstarter

hvis man kun få 12000 udbetalt

hvordan ville i så læg et buget

vi er 2 voksne og 2 børn

hvor stor lejlighed ville man kunne nøjes med??

med daginstituen, mad, husleje osv???

udgangs punkt er daginstituen på 1200 så det er det der skal regnes ud fra, også skal der regnes 4112 med til gæld

det er hvad vi måske har til januar.

så ville godt kunne tænke mig at lægge et buget ud fra det.

håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Holbæktrunten

vi er 2 voksne og 2 børn

udgangs punkt er daginstituen på 1200 så det er det der skal regnes ud fra, også skal der regnes 4112 med til gæld

Det lyder ret umuligt i mine ører...

Når ikke indtægten er højere, mon ikke i så kan få friplads og boligsikring?

I princippet kan i jo bo i en to værelses hvor de voksne sover i stuen og  børnene på værelset - men det er ikke en fed løsning, og kommer jo også an på hvor store børnene er.

Mad mv bør kunne klares for 3000, men der er ikke plads til sjov.

Husk forsikringer, medicin, transport, el vand og varme...

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Det lyder ret umuligt i mine ører...

Når ikke indtægten er højere, mon ikke i så kan få friplads og boligsikring?

I princippet kan i jo bo i en to værelses hvor de voksne sover i stuen og  børnene på værelset - men det er ikke en fed løsning, og kommer jo også an på hvor store børnene er.

Mad mv bør kunne klares for 3000, men der er ikke plads til sjov.

Husk forsikringer, medicin, transport, el vand og varme...

ja det ville ikke være let men nå man ikke kan arbejde så er derj o ikke mange muligheder

de er over børnehave alder begge 2

en 2 værelset koster min 3500 her hvor jeg bor

Anmeld

1. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

vi er 2 voksne og 2 børn

Pyyyyh det ser ik super lyst ud.... I skal først og fremmest ha søgt friplads og boligstøtte..... Fin en VIRKELIG billig lejlighed og undersøg på nettet hvad i kan få i bolig støtte så i har noget at gå ud fra... Men som en tidligere har skrevet: det hedder vist børn på et værelse og voksne i stuen, ergo en 2 værelses.... For ser pt ik i har råd til ande

Alt hvad der hedder fornøjelse der koster er vist no go.... Her er vires budget til mad, hygiejne osv på MAX 3000 kr.... Det kan la sig gøre hvis man køre stramt og ik køber cola slik osv( kun sjældent) Madplan er vist et most... har i tv pakke så opsig den, mobil skal i finde det aller billigste, net er jo nærmest et most idag, find det billigste.... Forhør jer i banken mht jeres lån om i ikke kan få sat afdrag ned, eller i bero.... For den tror jeg kommer til at slå bunden fuldstændig ud af jereS budget....

Håber i får det til at fungere.....

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Pyyyyh det ser ik super lyst ud.... I skal først og fremmest ha søgt friplads og boligstøtte..... Fin en VIRKELIG billig lejlighed og undersøg på nettet hvad i kan få i bolig støtte så i har noget at gå ud fra... Men som en tidligere har skrevet: det hedder vist børn på et værelse og voksne i stuen, ergo en 2 værelses.... For ser pt ik i har råd til ande

Alt hvad der hedder fornøjelse der koster er vist no go.... Her er vires budget til mad, hygiejne osv på MAX 3000 kr.... Det kan la sig gøre hvis man køre stramt og ik køber cola slik osv( kun sjældent) Madplan er vist et most... har i tv pakke så opsig den, mobil skal i finde det aller billigste, net er jo nærmest et most idag, find det billigste.... Forhør jer i banken mht jeres lån om i ikke kan få sat afdrag ned, eller i bero.... For den tror jeg kommer til at slå bunden fuldstændig ud af jereS budget....

Håber i får det til at fungere.....

vi ved ikke med sikkerhed om vi kun skal leve for hans løn men muligheden er der.

ja jeg har også kiggede på 2 v og de koster min 3500 her omkring hvor jeg bor for nogen og 50 kvm

jeg har tænkt mig at skifte til cbb allerede nu

Anmeld

1. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

vi ved ikke med sikkerhed om vi kun skal leve for hans løn men muligheden er der.

ja jeg har også kiggede på 2 v og de koster min 3500 her omkring hvor jeg bor for nogen og 50 kvm

jeg har tænkt mig at skifte til cbb allerede nu

Prøv at tjek hvad i så kan få i bolig støtte på nettet hvis i skal leve for hans løn.... for en sikkerhedsskyld.... det er rart at ha forberedt sig for en sikkerhedsskyld.... 

håber at i undgår at skal leve for kun hans løn... 

Anmeld

1. november 2013

Chevro

Anonym skriver:

vi er 2 voksne og 2 børn

Kan ikke se hvordan i kan få så lidt udbetalt? Når i er to?
:/ Det lyder som en meget hård livstil!

Anmeld

1. november 2013

stjernehimmel

Chevro skriver:

De nye kh regler pr 1-1-14 tror jeg 

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

de nye regler er at nå man er under 30 år så få man 5700 før skat og man kan så få et tillæg på højst 8099 hvis man er i aktivering eller siger ja til aktivering men sådan som tingene er nu så kan jeg ikke passe en aktivering, så jeg vil få 5700 før skat også vil der så blive trukket et beløb da min kæreste er over 30 og har arbejde

er er ikke noget der hedder man kan være syg nå man er under 30

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

De nye kh regler pr 1-1-14 tror jeg 

det er rigtiig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.