Hjææææælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
10 svar
4 synes godt om
31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Var igår til læge, 9+2 med tiltagende smerter og blødning igennem 2 uger. Bliver sendt på gynækologisk afd, hvor en meget dårlig dansk talende læge, scanner mig. Fosteret er dødet siger hun, 6+2. Herefter forklare hun mig, MEGET kort (på dårlig dansk), at de vil give mig piller for at få det ud. Intet mere siger. Bliver bedt om at gå ud i venterummet. Her kommer hun så, med 2 piller og smertestillende, og forklare (I VENTERUMMET!!), hvordan de 2 piller skal op i skeden, blodprøver og kontrol om en uge. Jeg lagde de piller op kl 22 igår aftes, og det eneste der er sket er let svag blødninger, masser af kulde/hede ture og opkast.

burde det ikke være overstået nu???? Vil da ikke gå weekenden i møde sådan her, i uvished for hvad og hvornår det sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Var igår til læge, 9+2 med tiltagende smerter og blødning igennem 2 uger. Bliver sendt på gynækologisk afd, hvor en meget dårlig dansk talende læge, scanner mig. Fosteret er dødet siger hun, 6+2. Herefter forklare hun mig, MEGET kort (på dårlig dansk), at de vil give mig piller for at få det ud. Intet mere siger. Bliver bedt om at gå ud i venterummet. Her kommer hun så, med 2 piller og smertestillende, og forklare (I VENTERUMMET!!), hvordan de 2 piller skal op i skeden, blodprøver og kontrol om en uge. Jeg lagde de piller op kl 22 igår aftes, og det eneste der er sket er let svag blødninger, masser af kulde/hede ture og opkast.

burde det ikke være overstået nu???? Vil da ikke gå weekenden i møde sådan her, i uvished for hvad og hvornår det sker

Anmeld

31. oktober 2013

Nemesis

du har fået piller til en medicinsk abort - som tydeligvis ikke har hjulpet!

Fik du ikke en brochure med et nummer du kan ringe på?? til gynækologisk ambulatorium??

Ellers ville jeg ringe til vagtlægen og spørge om hvad du skal gøre, for det kan give en rigtig grum underlivsbetændelse, at gå med for længe (been there).

jeg ville også fravælge en ny medicinsk abort men insistere på en kirurgisk.

Anmeld

1. november 2013

Dinsen

Hvordan går det?? 

Anmeld

1. november 2013

UnderCover37

du har fået piller til en medicinsk abort - som tydeligvis ikke har hjulpet!

Fik du ikke en brochure med et nummer du kan ringe på?? til gynækologisk ambulatorium??

Ellers ville jeg ringe til vagtlægen og spørge om hvad du skal gøre, for det kan give en rigtig grum underlivsbetændelse, at gå med for længe (been there).

jeg ville også fravælge en ny medicinsk abort men insistere på en kirurgisk.

Læs dette igen!

- god bedring og forhåbentligt er det snart overstået for det er SÅ hårdt at gennemgå en MA 

Anmeld

1. november 2013

StineC

Burde de ikke tilbyde en form for snak om det der lige er sket? Jeg ville da være grædefærdig hvis det var mig.. Synes det virker super uprofessionelt

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

nej jeg fik nemlig ikke brochure nummer eller andet. Hun kiggede mig ikke engang i øjnene og spurgte om jeg var okay. 

Jeg har ringet til min læge, som igen har ringet til gynækologisk. Skulle vente på de ringede..

tror efterhånden det værste er uvisheden. Mit hoved er så tUngt. Nu vil jeg bare gerne ha det overstået

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Min mand var på arbejde den anden dag, og var derfor ikke med. Han tager med i dag, og vil også hjælpe mig med at insistere på kirurgisk.

Anmeld

1. november 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Min mand var på arbejde den anden dag, og var derfor ikke med. Han tager med i dag, og vil også hjælpe mig med at insistere på kirurgisk.

Det synes jeg lyder rigtig fornuftigt..og rigtig godt at din læge er gået videre med det..

Du bør få en tid på ambulatoriet, til en ny scanning og så skal der laves en aftale for det videre forløb.

Desværre får man ikke tilbudt nogen samtale eller andet.

Godt at høre din mand er med denne gang!

Mange tanker til dig

Anmeld

1. november 2013

Findusinde

Håber det går bedre... da jeg fik en ma fik jeg at vide at det vil tage ca 6-8 timer at abortere... men det tog knap 30 timer ved mig.... men sørg for at få det undersøgt og evt få en kirurgisk abort...

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.