BigHope13 skriver:
Ja lige netop så føler man sig altså godt snydt og da især når du er over termin
ja det gør det heller ikke bedre at bettemanden ligger så solidt i bækkenet og maven synker 37+3 som den gjorde ved mig, gik virkelig og troede nu er det nu hele tiden. men hmm nej. og han lever vist også lidt for meget i sus og dus derinde lige nu, JM skønner ham ihvertfald til at have taget 400 g på på blot en uge så nu han oppe på 3700 så hvis jeg går de 10 dage over termin kan han da nå at blive temmelig stor 
Jeg oplever så ingen plukkeveer eller noget kun en meget meget tyngende fornemmelse i underlivet og følelsen af at få bækkenet revet fra hinanden
ej Pyha kan godt forstå du ikke lige begiver dig for meget udendørs hvis der nu skulle ske noget og du så skal ned at ligge, ej hvor frustrerende altså.
Hvornår skal du ind og tjekkes og muligvis igangsættes ??
Jeg fik netop igår ved jordemoder at vide jeg selv skal kontakte sygehuset mellem 40+3 -40+5 og få en tid til undersøgelse på sygehuset og så få en dato til igangsættelse hvis der ikke selv kommer gang i sagerne.
Ej jeg håber da godt nok for dig at han vil ud til verden her i løbet af de næste par dage
Én ting er sikker: man bliver skør af at prøve at analysere ens krops mindste signaler

men det er ikke nemt at lade være med når man står over for en så vigtig begivenhed i sit liv...
Det er noget af et ryk han har taget, 400 g på én uge? Han vil frem i verden

men hellere stor og modstandsdygtig end lille og svag!
De har ikke super nemt ved at skønne vores dreng, fordi jeg har for meget fostervand så han er ikke til at få fat på, men en vækstscanning i 38+4 sagde at han var omkring 3700 -så også hér får vi højst sandsynligt en ordentlig basse
Skal ringe til sygehuset når jeg er 41+0 og få en tid til igangsættelse, de vil helst at han er ude før jeg rammer 42+0 her i Aalborg, men det er vist meget forskelligt fra sted til sted hvordan proceduren er! Håber meget på at det når at starte inden, men det har man desværre ikke selv noget at skulle have sagt i.
Håber I får en god dag imorgen, selv hvis der ikke sker noget er terminsdatoen altså lidt magisk
Anmeld