CHOK hvor er det nedtur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
12 svar
6 synes godt om
31. oktober 2013

Disarobi

...at gå over termin!!!!! Er nu 40 + 5 og der er ikke optræk til noget som helst
Kan du så få fingeren ud, baby (nå ja, og helst også resten af kroppen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

...at gå over termin!!!!! Er nu 40 + 5 og der er ikke optræk til noget som helst

Åhh Pyha nej, bliver helt skræmt, sidder her 39+5 og synes tiden er ulidelig lang allerede.

Sender dig alverdens vestøv

ønsker dig al mulig held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

31. oktober 2013

Disarobi

BigHope13 skriver:

Åhh Pyha nej, bliver helt skræmt, sidder her 39+5 og synes tiden er ulidelig lang allerede.

Sender dig alverdens vestøv

ønsker dig al mulig held og lykke med den forestående fødsel

Jo tak, har da vist brug for det siden han ikke kan finde udgangen Hihi må indrømme jeg har fulgt dig lidt i det skjulte da vi er meget ens i kropsbygning OG termin så synes det har været lidt sjovt, men please ikke fød før mig
Ej selvfølgelig får du også et kæmpe held og lykke herfra til når det går løs, det er ret så spændende!!!

Anmeld

31. oktober 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

Jo tak, har da vist brug for det siden han ikke kan finde udgangen Hihi må indrømme jeg har fulgt dig lidt i det skjulte da vi er meget ens i kropsbygning OG termin så synes det har været lidt sjovt, men please ikke fød før mig
Ej selvfølgelig får du også et kæmpe held og lykke herfra til når det går løs, det er ret så spændende!!!

Hvor er det dejligt at høre

Hehe ej kan altså godt følge dig jeg synes også det ret uretfærdig med dem som føder indenom her Haha
jeg prøver at holde benene samlet og så sender jeg alverdens tanker og vestøv og så skynder du dig lige at få det overstået og sender så det hele retur. Aftale??

Mange tak skal du have, ja det er da bare såååå spændende.

Har du ellers optakt til noget synes du??

Anmeld

31. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Bihsberg skriver:

Sender masser af vestøv din vej med et ønske om en god og snarlig fødsel

Anmeld

31. oktober 2013

Disarobi

BigHope13 skriver:

Hvor er det dejligt at høre

Hehe ej kan altså godt følge dig jeg synes også det ret uretfærdig med dem som føder indenom her Haha
jeg prøver at holde benene samlet og så sender jeg alverdens tanker og vestøv og så skynder du dig lige at få det overstået og sender så det hele retur. Aftale??

Mange tak skal du have, ja det er da bare såååå spændende.

Har du ellers optakt til noget synes du??

I know, folk der føder i uge 36 og 37 mens man selv går og pruster i uge 40
Synes jeg har prøvet alt de sidste to uger men intet virker, så du når garanteret også at overhale indenom. Din dreng har da trods alt fundet ned i bækkenet, det har min ikke så han er ikke super medgørlig. Er altså ret så utålmodig...
Synes jeg har haft godt med menstruationssmerter og plukveer i tre uger nu, så har flere gange tænkt at det måtte være optakten til noget, men nej... Han hygger sig for meget derinde. Oven i hatten har jeg ikke forladt hjemmet i tre uger nu, fordi han ikke står fast så hvis vandet går er det med at lægge sig på stedet og hvem har lige lyst til det ved købmanden eller i parken?? Øv med øv på...

Anmeld

31. oktober 2013

Disarobi

PT skriver:

Sender masser af vestøv din vej med et ønske om en god og snarlig fødsel

Tak skal du have... håber godt nok også på en meget snarlig fødsel, ender bare med en dreng på 4800 g

Anmeld

31. oktober 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

I know, folk der føder i uge 36 og 37 mens man selv går og pruster i uge 40
Synes jeg har prøvet alt de sidste to uger men intet virker, så du når garanteret også at overhale indenom. Din dreng har da trods alt fundet ned i bækkenet, det har min ikke så han er ikke super medgørlig. Er altså ret så utålmodig...
Synes jeg har haft godt med menstruationssmerter og plukveer i tre uger nu, så har flere gange tænkt at det måtte være optakten til noget, men nej... Han hygger sig for meget derinde. Oven i hatten har jeg ikke forladt hjemmet i tre uger nu, fordi han ikke står fast så hvis vandet går er det med at lægge sig på stedet og hvem har lige lyst til det ved købmanden eller i parken?? Øv med øv på...

Ja lige netop så føler man sig altså godt snydt og da især når du er over termin

ja det gør det heller ikke bedre at bettemanden ligger så solidt i bækkenet og maven synker 37+3 som den gjorde ved mig, gik virkelig og troede nu er det nu hele tiden. men hmm nej. og han lever vist også lidt for meget i sus og dus derinde lige nu, JM skønner ham ihvertfald til at have taget 400 g på på blot en uge så nu han oppe på 3700 så hvis jeg går de 10 dage over termin kan han da nå at blive temmelig stor
Jeg oplever så ingen plukkeveer eller noget kun en meget meget tyngende fornemmelse i underlivet og følelsen af at få bækkenet revet fra hinanden

ej Pyha kan godt forstå du ikke lige begiver dig for meget udendørs hvis der nu skulle ske noget og du så skal ned at ligge, ej hvor frustrerende altså.
Hvornår skal du ind og tjekkes og muligvis igangsættes ??
Jeg fik netop igår ved jordemoder at vide jeg selv skal kontakte sygehuset mellem 40+3 -40+5 og få en tid til undersøgelse på sygehuset og så få en dato til igangsættelse hvis der ikke selv kommer gang i sagerne.

Ej jeg håber da godt nok for dig at han vil ud til verden her i løbet af de næste par dage

Anmeld

1. november 2013

Disarobi

BigHope13 skriver:

Ja lige netop så føler man sig altså godt snydt og da især når du er over termin

ja det gør det heller ikke bedre at bettemanden ligger så solidt i bækkenet og maven synker 37+3 som den gjorde ved mig, gik virkelig og troede nu er det nu hele tiden. men hmm nej. og han lever vist også lidt for meget i sus og dus derinde lige nu, JM skønner ham ihvertfald til at have taget 400 g på på blot en uge så nu han oppe på 3700 så hvis jeg går de 10 dage over termin kan han da nå at blive temmelig stor
Jeg oplever så ingen plukkeveer eller noget kun en meget meget tyngende fornemmelse i underlivet og følelsen af at få bækkenet revet fra hinanden

ej Pyha kan godt forstå du ikke lige begiver dig for meget udendørs hvis der nu skulle ske noget og du så skal ned at ligge, ej hvor frustrerende altså.
Hvornår skal du ind og tjekkes og muligvis igangsættes ??
Jeg fik netop igår ved jordemoder at vide jeg selv skal kontakte sygehuset mellem 40+3 -40+5 og få en tid til undersøgelse på sygehuset og så få en dato til igangsættelse hvis der ikke selv kommer gang i sagerne.

Ej jeg håber da godt nok for dig at han vil ud til verden her i løbet af de næste par dage

Én ting er sikker: man bliver skør af at prøve at analysere ens krops mindste signaler men det er ikke nemt at lade være med når man står over for en så vigtig begivenhed i sit liv...

Det er noget af et ryk han har taget, 400 g på én uge? Han vil frem i verden men hellere stor og modstandsdygtig end lille og svag!
De har ikke super nemt ved at skønne vores dreng, fordi jeg har for meget fostervand så han er ikke til at få fat på, men en vækstscanning i 38+4 sagde at han var omkring 3700 -så også hér får vi højst sandsynligt en ordentlig basse
Skal ringe til sygehuset når jeg er 41+0 og få en tid til igangsættelse, de vil helst at han er ude før jeg rammer 42+0 her i Aalborg, men det er vist meget forskelligt fra sted til sted hvordan proceduren er! Håber meget på at det når at starte inden, men det har man desværre ikke selv noget at skulle have sagt i.

Håber I får en god dag imorgen, selv hvis der ikke sker noget er terminsdatoen altså lidt magisk

Anmeld

1. november 2013

lille-trold

Så er det ikke nu jeg skal underholde med at jeg gik 11 dage overmed alle 3.... tro mig 3. gang var jeg grædefærdig efter en uge over tid - var overbevist om den baby aldrig kom ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.