Stramme maven op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
8 svar
3 synes godt om
31. oktober 2013

Trinebaby

Hej piger jeg fik pks for 6 uger siden hvornår må man begynde og træne ?
Og hvordan får jeg strammet maven bedst op skal lige siges jeg godt ved jeg ikk er overvægtig men vil gerne strammes op og måske få nogen gode mavemuskler
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Giraffen

Trinebaby skriver:

Og hvordan får jeg strammet maven bedst op skal lige siges jeg godt ved jeg ikk er overvægtig men vil gerne strammes op og måske få nogen gode mavemuskler

jeg ka ikke huske præcis hvornår man må starte, men når du må er mit bedste råd:

først 80% cardio og 20% styrketræning - så får du mavefedtet væk

derefter 80% styrketræning og 20% cardio - så kan du få strammet det sidste op

det kræver dedikation og hårdt arbejde, men det er det hele værd

Jeg kan huske min efterfødselstræner sagde at vi sku se det som en mulighed for at starte på en frisk - nogle gange når man har trænet i mange år, så har man trænet sig "skæv", dvs. nogle af de stærke muskler går ind og overtager arbejdet for de svage muskler og så kan det være svært at få hele kroppen stærk og i balance

Nu er det bare et blankt lærred, der er parat til at blive formet helt rigtigt

go kamp 

Anmeld

31. oktober 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Når du har været til læge og fået GO fra ham/hende

Men flot mave du har allerede, efter graviditet! Min hænger helt vildt, 7½ måned efter

Anmeld

31. oktober 2013

Trinebaby

Giraffen skriver:

jeg ka ikke huske præcis hvornår man må starte, men når du må er mit bedste råd:

først 80% cardio og 20% styrketræning - så får du mavefedtet væk

derefter 80% styrketræning og 20% cardio - så kan du få strammet det sidste op

det kræver dedikation og hårdt arbejde, men det er det hele værd

Jeg kan huske min efterfødselstræner sagde at vi sku se det som en mulighed for at starte på en frisk - nogle gange når man har trænet i mange år, så har man trænet sig "skæv", dvs. nogle af de stærke muskler går ind og overtager arbejdet for de svage muskler og så kan det være svært at få hele kroppen stærk og i balance

Nu er det bare et blankt lærred, der er parat til at blive formet helt rigtigt

go kamp 

Mange tak for svar

Anmeld

31. oktober 2013

Trinebaby

AnthonsMor skriver:

Når du har været til læge og fået GO fra ham/hende

Men flot mave du har allerede, efter graviditet! Min hænger helt vildt, 7½ måned efter

Det skal jeg her den 12 så venter jeg til der jeg mangler 200 g så jeg på startsvægt men sys bare ikk mave er pæn man kan lige se den delle

Anmeld

31. oktober 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Det skal jeg her den 12 så venter jeg til der jeg mangler 200 g så jeg på startsvægt men sys bare ikk mave er pæn man kan lige se den delle

Men den er flot taget i betragtning, at det kun er 6 uger siden!!!

Anmeld

31. oktober 2013

Trinebaby

AnthonsMor skriver:

Men den er flot taget i betragtning, at det kun er 6 uger siden!!!

Tak men nu bliver den endnu flottere

Anmeld

31. oktober 2013

FruK

Jeg fik PKS i januar og fik at vide, at jeg egentlig bare skulle mærke efter selv. Altså gør du noget, som gør ondt eller føles ubehageligt, så hold op med det. Ellers klø på...

Anmeld

31. oktober 2013

Trinebaby

FruK skriver:

Jeg fik PKS i januar og fik at vide, at jeg egentlig bare skulle mærke efter selv. Altså gør du noget, som gør ondt eller føles ubehageligt, så hold op med det. Ellers klø på...

Okay så vil jeg prøve mig frem stille og rolig tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.