Udbetaling af pension pga. kronisk/alvorlig sygdom.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg lider desværre af en alvorlig kronisk sygdom som gør at jeg med stor sandsynlighed aldrig kommer tilbage på arbejdsmarkedet

Jeg er nu blevet opfordret af min bank til at kontakte min pensionskasse (PKA) for at høre om der er økonomisk støtte at hente.

Jeg har nu modtaget en masse papirer som skal udfyldes og sendes retur.

Er der nogen herinde som har fået tildelt økonomisk støtte af jeres pensionskasse? Og hvis ja, hvor stort et beløb var der tale om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

A.n.onym.

Jeg arbejder i en pensionskasse.... Det kommer an på hvor meget du er dækket for. Hvis det er en løbende udbetalig, skal du være obs på at dine sociale ydelser kan blive påvirket. Hvis det er en engangssum - så påvirker det ikke noget (andey en kontanthjælp)

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Jeg arbejder i en pensionskasse.... Det kommer an på hvor meget du er dækket for. Hvis det er en løbende udbetalig, skal du være obs på at dine sociale ydelser kan blive påvirket. Hvis det er en engangssum - så påvirker det ikke noget (andey en kontanthjælp)

Tak for svar

Ved faktisk ikke hvor meget jeg er dækket for.

Skrev en mail til dem hvor jeg skrev at min bank havde opfordret mig til at kontakte dem. Dagen efter fik jeg brev fra dem med en masse papirer som skal udfyldes. Men der står intet om hvor stort beløbet er, om det vil påvirke udbetalingen af mine dagpenge eller om det er et engangsbeløb. Der stod bare at hvis jeg blev godkendt, ville beløbet blive overført til min Nem konto

Anmeld

31. oktober 2013

A.n.onym.

Du kan bare ringe derind - så kan de svare med det samme (imorgen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.