Jeg er så nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
11 svar
13 synes godt om
31. oktober 2013

RosaSofia

Ja, det er altså hvad jeg er, efter at vide, hvordan folk med børn præsterer at have sex om morgen. Det vil jeg også have. Men så er det jo, at ens børn kommer løbende og vækker en før man overhovedet, når at tænke tanken og er måske nok lidt sippet, men ville dø, hvis de opdagede noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

B&J

det er nok ikke lige mig der skal hjælpe dig med det. for jeg nægter at stå før op for at have sex vil have min søvn og det samme vil herren her hjemme

Anmeld

31. oktober 2013

Masig

Man stiller vækkeuret til meget tidligt 

Anmeld

31. oktober 2013

Masig

B&J skriver:

det er nok ikke lige mig der skal hjælpe dig med det. for jeg nægter at stå før op for at have sex vil have min søvn og det samme vil herren her hjemme

Hehe samme her... Til gengæld er manden fløjtende ligeglad med om jeg så vækker ham midt om natten, hvis bare han kan få sex hehe...

Anmeld

31. oktober 2013

B&J

Hehe samme her... Til gengæld er manden fløjtende ligeglad med om jeg så vækker ham midt om natten, hvis bare han kan få sex hehe...

mænd her er vi vist meget enige det er om aften eller sent aften fordi vi vil altså have vores søvn

Anmeld

31. oktober 2013

De3Guldklumper

man viser ungerne hvor morgenmaden står eller stiller det frem om aftenen inden man går i seng.

Dernæst viser man dem hvordan man tænder for fjernesynet som kan køre imens de spiser morgenmad og som så trækker dem hen i sofaen bagefter..

Vupti så får man lige lidt forældre tid

Anmeld

31. oktober 2013

RosaSofia

Pylle3 skriver:

man viser ungerne hvor morgenmaden står eller stiller det frem om aftenen inden man går i seng.

Dernæst viser man dem hvordan man tænder for fjernesynet som kan køre imens de spiser morgenmad og som så trækker dem hen i sofaen bagefter..

Vupti så får man lige lidt forældre tid

Vupti :-) Det er lige, hvad der sker i morgen.

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

RosaSofia skriver:

Ja, det er altså hvad jeg er, efter at vide, hvordan folk med børn præsterer at have sex om morgen. Det vil jeg også have. Men så er det jo, at ens børn kommer løbende og vækker en før man overhovedet, når at tænke tanken og er måske nok lidt sippet, men ville dø, hvis de opdagede noget.

Har en trunte på 8 år... Hun elsker at selv finde morgen mad osv og har lært at man banker på hvis døren er lukket... Det gør gælder os hvis hendes dør er lukket.... Her er der TIT morgensex på programmet...., tit aner vi ik hun er vågnet da hun tuller ind og ser tv, og faktisk så stille at hun håber vi ik vågner for hum ELSKER som jeg bare at ku tuller alene om morgenen

Anmeld

31. oktober 2013

Chili

RosaSofia skriver:

Om natten
Når vores søn vågner og skal have noget at drikke.. Og ingen kan sove igen, så sover man bedre bagefter

Anmeld

1. november 2013

Lone Jakobsen

som en anden skriver, så hjæper det når børnene selv kan finde lidt morgenmad i skabet, eller tænde tv-et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.