Stadig ingen penge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.715 visninger
25 svar
2 synes godt om
31. oktober 2013

Soleil

Nu må kontanthjælpen sgu da snart komme?!

Er ved at være en ANELSE frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

TNBC

Soleil skriver:

Nu må kontanthjælpen sgu da snart komme?!

Er ved at være en ANELSE frustreret

heller ikke her. og jeg har ingen penge og ingen mad i huset, fordi der kom en regning i går(hvem helvede trækker fra folk den 30 i en måned??)

Jeg har brug for penge.

Anmeld

31. oktober 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Min er heldigvis dukket op!

Føler med jer!

Anmeld

31. oktober 2013

Åse

De har sagt i nyhederne at der har været problemer med indbetaling af løn,kontanthjælp,su osv. Jeg fik også min su meget sent end jeg plejer 

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

Yurie skriver:

heller ikke her. og jeg har ingen penge og ingen mad i huset, fordi der kom en regning i går(hvem helvede trækker fra folk den 30 i en måned??)

Jeg har brug for penge.

Det samme her...det er noget lort

Anmeld

31. oktober 2013

TNBC

Soleil skriver:

Det samme her...det er noget lort

ja, og jeg skal til kbh på lørdag.. det er sku svært uden penge. jeg kan ikke leve flere dage uden penge og mad.

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

Yurie skriver:

ja, og jeg skal til kbh på lørdag.. det er sku svært uden penge. jeg kan ikke leve flere dage uden penge og mad.

Jeg har været inde at tjekke ekstra bladet igen, for at se om der er nye opdateringer. Den sidste opdatering hvor der stod at det ville været ordnet inden kl 12 er slettet igen. Så hvor lang tiid der går må stå i det uvisse

Anmeld

31. oktober 2013

TNBC

Soleil skriver:

Jeg har været inde at tjekke ekstra bladet igen, for at se om der er nye opdateringer. Den sidste opdatering hvor der stod at det ville været ordnet inden kl 12 er slettet igen. Så hvor lang tiid der går må stå i det uvisse

det er godt det er torsdag, så vi kan være heldige at de kommer inden weekenden.. ellers skal jeg låne af min far igen. og det har jeg bare ikke lyst til man skal jo spise.

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

Yurie skriver:

det er godt det er torsdag, så vi kan være heldige at de kommer inden weekenden.. ellers skal jeg låne af min far igen. og det har jeg bare ikke lyst til man skal jo spise.

ja, stadig ikke nogen her

Anmeld

31. oktober 2013

TNBC

Soleil skriver:

ja, stadig ikke nogen her

Heller ikke her. Men nu har jeg snakket med banken, og hvis der ikke er penge i morgen, skal man ringe og så vil de finde en løsning på det, så man har penge til weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.