åh ja hvor skal man starte, er så træt af de blander sig i alt. og bliver sur over ingen ting...
har to rigtig dejlig børn, den størst er 5 år den anden er 3 år, de er begge med sammen far, har igenne hele først gradivitet blevet prasset med en abort, da de ikke ment det var den ratte mand,(det var 1 gang vi havde sex) jeg var igang med udd osv jeg.
Jeg vælger at gå imod dem, da jeg på ingen måder kan tage en abort, har jeg sagt a kan jeg også sige b, familie prasser stadig da de mener jeg havde jo gjort mit for at beskyttet mig, jeg havde P-ring og han havde brugt kondom (den sprang)
vi får den først, er enlig oki glade for hinanden, vi gør hvad vi kan begrund af barnet..
kort tid sener er jeg gravid igen, forholdet mellem far og mig, er enlig rigtig dårlig, vi kømper og holder ud til den lille er 7 mdr.
der har så efter dette været 1 år med ratsager osv...
Famile igen hvad sage vi du skulle have taget en abort osv
jeg flytter lidt væk fra familie ca 1 1/2 år efter brudet med deres far begrund af vider udd igen det kommer jeg ikke til at klare, lejligheden er for dyr jeg tænker mig ikke om osv ..
hmm nu har jeg boet her i 1 år 5 mdr det går fint.
når jeg er syg og begge børn er får jeg tit smit i hovedet ja du kunne jo bare lade være med at få børn du valgt jo selv
eksempel
havde 3 uger stort set uden søvn da begge børn var syge og skreg en hel del og var selv syg var på randen til at knække efter de 14 dage var træt brugt osv famile trader da til efter de 14 dage men igen ja sådan er det jo at være alenemor osv...
sådan har det kørt med alt siden jeg fik børn..
nu står jeg igen vi havde glemt noget tøj ved noget familie har købt et par pøn bukser til den lille 500 kr som kun bliver brugt til pæn det nu 3 mdr siden har ringet og rykket for dem flere gang at de kunne sende osv men nej nej nu står jeg så der vi nærmer os jule tid og vil enlig gerne havde de bukser hjem den lille har haft dem på den 1 gang nu er jeg uvenner med flere i familien da de mener jeg skal altså tage mig sammen jeg kan jo bare give noget andet på..
jeg er bare enlig og så mange penge har jeg heller ikke og bruger altså ikke 500 kr på noget tøj de kun kan have på den en gang .
har dog fundet en kærste men vi bor ikke sammen vi er hele børnefri den 14 december og har aftalt i ca 1 mdr nu vi skal til noget jule tam om aften og mødes med nogen ind..
fik så for 3 dag siden af familien at vide at de havde besluttet den dag ville de holde familie kom sammen med julehygge...
siger så jamen vi havde enlig en aftale og jeg ville snakke med kærsten om vi skulle aflyse det andet..
vi er så blevet enig om det 1 havde vi forlængst aftalt så det ville vi holde ved da vi trængt til lidt andet...
får snakket med famille om det og da lige fuck ja undskyld jeg fik balade jeg kunne ikke være det bekændt og hvis min kærste ikke ville med så kunne jeg jo selv komme jamen vi skal til jule tam tam med venner... og så får man smidt i hovedet
ja du tænker aldrig på andet end dig selv, hvorfor jeg vil være sammen med en mand der ikke engang ville min familie og forsat i den dur...
puha er godt nok ved at være træt i hovedet føler lige meget hvad er der intet der er godt nok mere jeg prøver virkelig men jeg har altså mit eget liv og kan altså ikke bare hoppe når de siger hop