Ikke udbetalt kontanthjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Klumpe-dumpe

Mamalou skriver:

Tænkte jeg nok

Jeg synes det er lidt vildt, at det første folk gør er at kontakte ekstra bladet, når pengene ikke er gået ind. Selvom det selvfølgelig er træls, så siger ens sunde fornuft vel at pengene kommer? Eller er det bare mig?

Vh. Louise

Ja det er sjovt at de kontakter EB. Nu er det første gang jeg har oplevet det (har jyske bank) men ja man har vel den sunde fornuft der siger de kommer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Soleil

Jeg var lige inde på EB og ynes det er vildt hvor meget folk sviner kontanthjælpsmodtagere, bliver sgu helt ked af at læse det...

Jeg er selv en af dem der står og mangler mine penge her og nu, men så er man åbenbart en nasserøv!!

Øv hvor er det træls at folk kan være så grove Jeg vil lige understrege at det ikke er herinde jeg mener

OG stadig ingen penge her  fra danske bank...Kom nuuuuuu

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

Soleil skriver:

Jeg var lige inde på EB og ynes det er vildt hvor meget folk sviner kontanthjælpsmodtagere, bliver sgu helt ked af at læse det...

Jeg er selv en af dem der står og mangler mine penge her og nu, men så er man åbenbart en nasserøv!!

Øv hvor er det træls at folk kan være så grove Jeg vil lige understrege at det ikke er herinde jeg mener

Det er trist alle bliver skåret over en kam..... :-) 

Anmeld

31. oktober 2013

mor88

Soleil skriver:

Det er ud fra et snævert synspunkt, at folk sviner kontanthjælpsmodtagere ud. mange folk ved ikke, hvorfor man er på kontanthjælp, og kontanthjælpsmodtagere anses derfor for dovne mennesker. Der er også manglende forståelse for psykiske sygdomme, mange tænker "hun ser ikke syg ud, så hvorfor kan hun ikke arbejde".

Der er jo også det faktum at jo flere er på kontanthjælp, højere skat skal de der arbejder betale, og det synes de selvfølgelig er træls og det skal derfor gå ud over nogen... 

Dem der han en god uddannelse og har et godt job ser sig også uforstående for, hvorfor alle ikke kan få job, og ville jo ønske at alle var lige så dygtige som dem og havde truffet de, ud fra systemets synspunkt, rigtige beslutninger fra begyndelsen.

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

mor88 skriver:

Det er ud fra et snævert synspunkt, at folk sviner kontanthjælpsmodtagere ud. mange folk ved ikke, hvorfor man er på kontanthjælp, og kontanthjælpsmodtagere anses derfor for dovne mennesker. Der er også manglende forståelse for psykiske sygdomme, mange tænker "hun ser ikke syg ud, så hvorfor kan hun ikke arbejde".

Der er jo også det faktum at jo flere er på kontanthjælp, højere skat skal de der arbejder betale, og det synes de selvfølgelig er træls og det skal derfor gå ud over nogen... 

Dem der han en god uddannelse og har et godt job ser sig også uforstående for, hvorfor alle ikke kan få job, og ville jo ønske at alle var lige så dygtige som dem og havde truffet de, ud fra systemets synspunkt, rigtige beslutninger fra begyndelsen.

Rigtig godt skrevet

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

Nu må de da snart komme?! Prøver at komme igennem til danske bank, men det er fuldstændig umuligt....Der er nok mange der ringer om det samme

Nogen der har fået deres nu, fra danske bank?

Anmeld

31. oktober 2013

TNBC

Soleil skriver:

Nu må de da snart komme?! Prøver at komme igennem til danske bank, men det er fuldstændig umuligt....Der er nok mange der ringer om det samme

Nogen der har fået deres nu, fra danske bank?

Jeg har nordea og har ikke fået. Men andre har..

Anmeld

31. oktober 2013

Benjamins'mor

Soleil skriver:

Er der andre der ikke har fået deres kontanthjælp her til morgen? Min er ikke kommet

Jeg har danske bank

Jeg har fået min.

Men på ekstra bladet står der hvorfor nogle ikke har endnu.
Det er også su, dagpenge osv.

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

Har lige læst i bt at de måske færst kommer mandag 

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

Yurie skriver:

Jeg har nordea og har ikke fået. Men andre har..

Jeg læste lige en update på ekstra bladet, og der står at der "kun" er få 1000 der mangler at få dem udbetalt...Håber snart det er vores tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.