Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der andre fra arbejdernes landsbank der ikke har fået SU ind endnu??
Jeg har tjekket SU.dk og der står de skulle være udbetalt som de plejer, så det er ikke fordi de er blevet holdt tilbage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zelinasmor skriver: Er der andre fra arbejdernes landsbank der ikke har fået SU ind endnu?? Jeg har tjekket SU.dk og der står de skulle være udbetalt som de plejer, så det er ikke fordi de er blevet holdt tilbage.
elluL skriver: Jeg har også arbejdernes landsbank, og vi har heller ikke fået løn eller barselsdagpenge endnu.
Jeg har også arbejdernes landsbank, og vi har heller ikke fået løn eller barselsdagpenge endnu.
Okay. Pyha skulle jeg til at sige. Så ved man at det trods alt "bare" er en fejl Mon ikke de kommer i løbet af dagen så
Zelinasmor skriver: Okay. Pyha skulle jeg til at sige. Så ved man at det trods alt "bare" er en fejl Mon ikke de kommer i løbet af dagen så
Ariel skriver: Jeg har jyske bank og heller ingen su
Jeg har jyske bank og heller ingen su
Det er underligt. Min kæreste har frøs sparekasse og han har fået SU i dag.
Zelinasmor skriver: Det er underligt. Min kæreste har frøs sparekasse og han har fået SU i dag.
Ariel skriver: Mon ikke det "bare" er en fejl, synes det er hver mdr det sker at nogle får sin offentlige ydelser og andre får ikke.
Mon ikke det "bare" er en fejl, synes det er hver mdr det sker at nogle får sin offentlige ydelser og andre får ikke.
Ja der er tit bøvl med udbetalinger
har spar nord og har heller ikke fået endnu
Zelinasmor skriver: Ja der er tit bøvl med udbetalinger
Min kh er ikke kommet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128