Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom jeg til mit 3. og sidste lægebesøg og alt er jo bare tip top
Er begyndt at få lidt vand i fødderne men det er så lidt så det er overhovedet ikke noget at snakke om. Min blodprocent er desværre meget lav så skal tage dobbelt jern for at få den op, men så har jeg også svaret på den konstante hovedpine + den meget voldsomme træthed Jeg slår en lille smule ud på protein, men heldigvis ikke så meget så det er alarmerende
Lægen skønnede bassen til at veje 2200 - 2300 g. (32+2) og min jordemor 1800 g. (29+2), skanning idag sagde 1800 g. og 10-11% under gennemsnittet - så det er ikke en stor baby men jeg ligger så i den høje ende af fostervand så det er nok det der har snydt dem + en livmoder der bare er +5 over gennemsnittet
Skal skannes igen d. 25/11 da de gerne vil være sikker på at han følger sin egen kurve, men som det ser ud lige nu er han helt perfekt
7 uger og 4 dage tilbage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Så kom jeg til mit 3. og sidste lægebesøg og alt er jo bare tip top Er begyndt at få lidt vand i fødderne men det er så lidt så det er overhovedet ikke noget at snakke om. Min blodprocent er desværre meget lav så skal tage dobbelt jern for at få den op, men så har jeg også svaret på den konstante hovedpine + den meget voldsomme træthed Jeg slår en lille smule ud på protein, men heldigvis ikke så meget så det er alarmerende Lægen skønnede bassen til at veje 2200 - 2300 g. (32+2) og min jordemor 1800 g. (29+2), skanning idag sagde 1800 g. og 10-11% under gennemsnittet - så det er ikke en stor baby men jeg ligger så i den høje ende af fostervand så det er nok det der har snydt dem + en livmoder der bare er +5 over gennemsnittet Skal skannes igen d. 25/11 da de gerne vil være sikker på at han følger sin egen kurve, men som det ser ud lige nu er han helt perfekt 7 uger og 4 dage tilbage
Hvor er det godt Så kan du også få lov til at vente til jul alligevel
Var også til mit 3. og sidste lægebesøg i går Det gik heldigvis fint - måske blærebetændelse - men ellers så alt perfekt ud
Hvad er det gns. symfysemål egentlig? Mit var 29 cm.
Bettina90 skriver: Hvor er det godt Så kan du også få lov til at vente til jul alligevel Var også til mit 3. og sidste lægebesøg i går Det gik heldigvis fint - måske blærebetændelse - men ellers så alt perfekt ud Hvad er det gns. symfysemål egentlig? Mit var 29 cm.
Åh ja, heeeeelt til jul
Min prøve slog også lidt ud på blærebetændelse så den blev sendt til dyrkning, men de mente ikke der var noget
Mit symfysemål ligger på 36
grinny skriver: Åh ja, heeeeelt til jul Min prøve slog også lidt ud på blærebetændelse så den blev sendt til dyrkning, men de mente ikke der var noget Mit symfysemål ligger på 36
Tror den næste tid kommer til at gå hurtigt Håber jeg i hvert fald
Har også fået svar på at jeg ikke havde blærebetændelse Men havde nu været rart ikke at skulle tisse så meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128