3. lægebesøg + vækstskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
6 synes godt om
30. oktober 2013

grinny

Så kom jeg til mit 3. og sidste lægebesøg og alt er jo bare tip top  

Er begyndt at få lidt vand i fødderne men det er så lidt så det er overhovedet ikke noget at snakke om. Min blodprocent er desværre meget lav så skal tage dobbelt jern for at få den op, men så har jeg også svaret på den konstante hovedpine + den meget voldsomme træthed  Jeg slår en lille smule ud på protein, men heldigvis ikke så meget så det er alarmerende 

Lægen skønnede bassen til at veje 2200 - 2300 g. (32+2) og min jordemor 1800 g. (29+2), skanning idag sagde 1800 g. og 10-11% under gennemsnittet - så det er ikke en stor baby  men jeg ligger så i den høje ende af fostervand så det er nok det der har snydt dem + en livmoder der bare er +5 over gennemsnittet 

Skal skannes igen d. 25/11 da de gerne vil være sikker på at han følger sin egen kurve, men som det ser ud lige nu er han helt perfekt

7 uger og 4 dage tilbage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Bettina90

grinny skriver:

Så kom jeg til mit 3. og sidste lægebesøg og alt er jo bare tip top  

Er begyndt at få lidt vand i fødderne men det er så lidt så det er overhovedet ikke noget at snakke om. Min blodprocent er desværre meget lav så skal tage dobbelt jern for at få den op, men så har jeg også svaret på den konstante hovedpine + den meget voldsomme træthed  Jeg slår en lille smule ud på protein, men heldigvis ikke så meget så det er alarmerende 

Lægen skønnede bassen til at veje 2200 - 2300 g. (32+2) og min jordemor 1800 g. (29+2), skanning idag sagde 1800 g. og 10-11% under gennemsnittet - så det er ikke en stor baby  men jeg ligger så i den høje ende af fostervand så det er nok det der har snydt dem + en livmoder der bare er +5 over gennemsnittet 

Skal skannes igen d. 25/11 da de gerne vil være sikker på at han følger sin egen kurve, men som det ser ud lige nu er han helt perfekt

7 uger og 4 dage tilbage  

Hvor er det godt  Så kan du også få lov til at vente til jul alligevel 

Var også til mit 3. og sidste lægebesøg i går  Det gik heldigvis fint - måske blærebetændelse - men ellers så alt perfekt ud 

Hvad er det gns. symfysemål egentlig? Mit var 29 cm.

Anmeld

31. oktober 2013

grinny

Bettina90 skriver:

Hvor er det godt  Så kan du også få lov til at vente til jul alligevel 

Var også til mit 3. og sidste lægebesøg i går  Det gik heldigvis fint - måske blærebetændelse - men ellers så alt perfekt ud 

Hvad er det gns. symfysemål egentlig? Mit var 29 cm.

Åh ja, heeeeelt til jul 

Min prøve slog også lidt ud på blærebetændelse så den blev sendt til dyrkning, men de mente ikke der var noget 

Mit symfysemål ligger på 36 

Anmeld

31. oktober 2013

Bettina90

grinny skriver:

Åh ja, heeeeelt til jul 

Min prøve slog også lidt ud på blærebetændelse så den blev sendt til dyrkning, men de mente ikke der var noget 

Mit symfysemål ligger på 36 

Tror den næste tid kommer til at gå hurtigt  Håber jeg i hvert fald 

Har også fået svar på at jeg ikke havde blærebetændelse  Men havde nu været rart ikke at skulle tisse så meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.