Muhmi skriver:
Synes hellere I skulle tage og ringe til politiet når han er igang med at banke hans kæreste... Eller det har I måske prøvet? 
I udsætter jo ikke jeres barn for direkte fare og I kan jo ikke styre hvad de laver nedenunder, så derfor vil de ikke fjerne jeres barn for det... Men som det mindste vil jeg bestemt synes at I skal ringe efter politiet... Stakkels hans kæreste 
Altså da han begyndte en søndag morgen kl 05.30 med at banke xkæresten og kaste rundt med stolende ringede jeg godt nok til panserne...
Men inden de ankom skred underboen fra lejligheden og kæresten ville ikke anmelde noget da jeg ville hjælpe hende - Hun var slået til lirekassemand :\
Desværre er det en af disse sølle kvinder som synes han er en "sød" nok fyr men at han bare har problemer med at udtrykke sinde føelser ?? - Please Girl, get real!!!
Men min egen tanke med spørgsmålet er også - At så længe vi ikke udøver vold, vores lejlighed er pæn og ren samt at vi køber baby udstyr og læser bøger, Jah så burde kommunen ikke kunne kræve mere af os...
PS. Vores Boligforening er meget konflikt sky, så man får mange chancer hvis naboer klager 
Anmeld