Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
2 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg hader denne ventetid til nf jeg er så bange for at jeg pludselig ikke er gravid mere at fostret er stoppet med at vokse, at hjertet er holdt op med at slå.
Jeg har været til en selvbetalt tryghedsscanning hvor hjertet slog så fint men når jeg læser om andre der har prøvet at komme til nf og fostret har været dødt uden de har opdaget det, så bliver jeg bare så ubeskriveligt bange for at det samme sker for mig.
Synes alle mine graviditets gener er forsvundet som med et trylle slag!! Jeg er i uge 9 i dag og tiden føles uendelig lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Mi&Mi

Anonym skriver:

Jeg hader denne ventetid til nf jeg er så bange for at jeg pludselig ikke er gravid mere at fostret er stoppet med at vokse, at hjertet er holdt op med at slå.
Jeg har været til en selvbetalt tryghedsscanning hvor hjertet slog så fint men når jeg læser om andre der har prøvet at komme til nf og fostret har været dødt uden de har opdaget det, så bliver jeg bare så ubeskriveligt bange for at det samme sker for mig.
Synes alle mine graviditets gener er forsvundet som med et trylle slag!! Jeg er i uge 9 i dag og tiden føles uendelig lang

Ved udemærket hvordan du har det, og ligemeget hvor meget folk siger, at man bare skal slappe af og tage det roligt så hjælper det ikke en dyt.

Men chancen er meget lille for at abortere er meget lille når man har set et blinkende hjerte.

Og det, at dine symptomer er forsvundet behøver ikke at være et dårligt tegn.

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

30. oktober 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Kender det godt - du er ikke alene. Men man siger at risikoen for at abortere efter man har set hjerteblink er meget lille!

Anmeld

30. oktober 2013

Mother-love

Ventetiden er lang ja. Men jeg ville nok hvis jeg var såutryg som dig betale for en tryghedsscanning mere. For det er rigtig hårdt at gå på den måde.

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mi&Mi skriver:

Ved udemærket hvordan du har det, og ligemeget hvor meget folk siger, at man bare skal slappe af og tage det roligt så hjælper det ikke en dyt.

Men chancen er meget lille for at abortere er meget lille når man har set et blinkende hjerte.

Og det, at dine symptomer er forsvundet behøver ikke at være et dårligt tegn.

Tillykke med graviditeten!

Det er rart at vide man ikke er alene om alle de dumme bekymringer håber du har ret i at den hænger ved når vi har set hjerteblink har heller ikke blødt eller haft ondt.

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Kender det godt - du er ikke alene. Men man siger at risikoen for at abortere efter man har set hjerteblink er meget lille!

Håber bare den bliver og vokser stor og stærk

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Ventetiden er lang ja. Men jeg ville nok hvis jeg var såutryg som dig betale for en tryghedsscanning mere. For det er rigtig hårdt at gå på den måde.

Det ville jeg også gerne, men min mand synes ikke vi skal bruge flere penge på scanning, når nu vi har set den lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.