nakkefolds scanning.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

luckas-mor

hej allesammen

jeg er i den dejlige situatinon at jeg ska til nakkefolds scanning imorgen på næstved sygehus.

jeg har bare et spørgsmål,, dem jeg har spurgt har givet mig to forskellige svar, så ville meget gerne høre fra nogen flere hvordan det foregår.

scanner de udevendig på en eller indvendig??

håber mange vil svare mig. stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Ayasmor

Jeg blev scannet udvendig til NF

Anmeld

23. juli 2009

Unalisa

jeg blev også scannet udvendig,man scanner kun invendig hvis man ikke lige kan fange den lille, men ellers forgår det udvendig

Anmeld

23. juli 2009

LineD

tasse skriver:

hej allesammen

jeg er i den dejlige situatinon at jeg ska til nakkefolds scanning imorgen på næstved sygehus.

jeg har bare et spørgsmål,, dem jeg har spurgt har givet mig to forskellige svar, så ville meget gerne høre fra nogen flere hvordan det foregår.

scanner de udevendig på en eller indvendig??

håber mange vil svare mig. stort knus

Udvendig, den indvendige er hvis de ikke rigtig kan se med den udvendige, hvis der evt er uforudsete komplikationer m.m.

Rigtig god tur

Anmeld

23. juli 2009

luckas-mor

Ayasmor skriver:

Jeg blev scannet udvendig til NF

okay 

det fordi min svogfers kone sagde også udvendigt men da hun fødte for tidligt blev hun invendigt med deres andet barn,,

min mesters kone sagde til mig det foregik indvendigt oh det saagde min læge også så jeg blev virkelig meget i tvivl men tak for svaret 

Anmeld

23. juli 2009

luckas-mor

Limya skriver:

jeg blev også scannet udvendig,man scanner kun invendig hvis man ikke lige kan fange den lille, men ellers forgår det udvendig

mange tak men man blir hurtig i tvivl når mange sur en masse forskelligt

Anmeld

23. juli 2009

luckas-mor

LineD skriver:

Udvendig, den indvendige er hvis de ikke rigtig kan se med den udvendige, hvis der evt er uforudsete komplikationer m.m.

Rigtig god tur

tusind tak for svaret

det hjælper virkelig a høre andres erfaringer med det,,

Anmeld

24. juli 2009

Nanna1985

Under min første graviditet i år 2006, blev jeg scannet indenvendig, da de ikk rigtig kunne måle ordentlig.. Så du kan godt komme ud for, at du skal scannes indenvendig, hvis de ikk kan få målene ordentlig...

Her anden gang: Kunne hun fint scanne mig udvendig

Pøj Pøj til NF-scanningen idag   Bliver dejligt at se babyen igen

Anmeld

24. juli 2009

LineD

Hvad så
Hvordan gik det

Anmeld

27. juli 2009

luckas-mor

jo det var nok den største oplevelse i mit liv

men bebser (som den blir kaldt) var ikk stor nok til en Nf scanning,, så ska ti lnæstved igen d 8/8 altså om ca 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.