Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uuuups, selvom der er lidt tid til PB start, så rejser jeg alligevel rundt med en skjult passager nu Jeg kan slet slet ikke forstå det - men hvor er jeg lykkelig, kan slet ikke lade være med at teste hele tiden.Kan ikke vente til jeg kan offentliggøre det efter NF, og først efter NF vil jeg komme frem som ikke ANO herinde! Men jeg skal nok opdatere om hvad der sker herinde alligevel, så jeg må jo hellere finde mig et navn at bruge herinde indtil da - Hemmelignemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Uuuups, selvom der er lidt tid til PB start, så rejser jeg alligevel rundt med en skjult passager nu Jeg kan slet slet ikke forstå det - men hvor er jeg lykkelig, kan slet ikke lade være med at teste hele tiden.Kan ikke vente til jeg kan offentliggøre det efter NF, og først efter NF vil jeg komme frem som ikke ANO herinde! Men jeg skal nok opdatere om hvad der sker herinde alligevel, så jeg må jo hellere finde mig et navn at bruge herinde indtil da - Hemmelignemlig
Manna skriver: Tillykke - hvor langt er du nu?
Tillykke - hvor langt er du nu?
Har først testet positiv her til morgen, så lige omkring 4+1 vil jeg tro, er meget i tvivl, min mens er ret uregelmæssig Men mange tak
Mi&Mi skriver: Tillykke med graviditeten hemmelige du
Tillykke med graviditeten hemmelige du
Mange tak
Weee 4+5 i dag, det går langsomt fremad .... dog ikke med appetiten, den forsvinder mere og mere for hver dag samtidig med at kvalmen langsomt bliver værre og værre
Stort tillykke
AnnL skriver: Stort tillykke
Mange tak :-)
og i morgen er det afsted til lægen og få det bekræftet :-)))
Anonym skriver: Weee 4+5 i dag, det går langsomt fremad .... dog ikke med appetiten, den forsvinder mere og mere for hver dag samtidig med at kvalmen langsomt bliver værre og værre
Tillykke...
Både da jeg ventede min søn og i denne graviditet havde jeg stort set ingen appetit og meget kvalme fra ca. uge 5 til 10...
Nu er jeg 18 uger henne og spiser stort set konstant, så det skal nok komme...
Anonym skriver: Mange tak :-) og i morgen er det afsted til lægen og få det bekræftet :-)))
Hvor dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128