Det var mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
6 svar
9 synes godt om
30. oktober 2013

VIPpigen

Det er så mig der er den trælse svigerdatter, for jeg står bag denne tråd.

Men vi gjorde det. Manden stak sin mor en løgn, vi holdte os til planen. Ingen vidste noget andet end vores 2 vidner, og deres familie. 

Så fredag den 18 oktober blev vi viet på rådhuset i Aabenraa. Og lørdag den 19 rejste vi til Egypten på badeferie/bryllupsrejse. I Billund lufthavn fik kammeraten som vi skulle til egypten med af vide vi var blevet viet, og vi havde en fantastisk uge i 33-35 graders varme.

Min mor og søster fik det at vide da vi kom hjem, og jeg spurgte manden om han ville fortælle sine forældre det. Det mente han ikke han ville endnu. Min far ved intet endnu heller, og det er heller ikke offentliggjort på facebook, så shhhh.......

Men jeg har hvertfald gjort det jeg har sagt jeg ALDRIG ville gøre, jeg er sq blevet gift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Team Putte

VIPpigen skriver:

Det er så mig der er den trælse svigerdatter, for jeg står bag denne tråd.

Men vi gjorde det. Manden stak sin mor en løgn, vi holdte os til planen. Ingen vidste noget andet end vores 2 vidner, og deres familie. 

Så fredag den 18 oktober blev vi viet på rådhuset i Aabenraa. Og lørdag den 19 rejste vi til Egypten på badeferie/bryllupsrejse. I Billund lufthavn fik kammeraten som vi skulle til egypten med af vide vi var blevet viet, og vi havde en fantastisk uge i 33-35 graders varme.

Min mor og søster fik det at vide da vi kom hjem, og jeg spurgte manden om han ville fortælle sine forældre det. Det mente han ikke han ville endnu. Min far ved intet endnu heller, og det er heller ikke offentliggjort på facebook, så shhhh.......

Men jeg har hvertfald gjort det jeg har sagt jeg ALDRIG ville gøre, jeg er sq blevet gift

Tillykke!

Og skønt det blev som i ville have det

Anmeld

30. oktober 2013

lineog4

Tillykke - jeg blev også gift for ja snart 5 år siden selvom jeg havde svoret jeg aldrig ville blive det - i hvert fald ikke før ci havde råd til bryllupsrejse til påskeøerne. Og det er jo egentlig ikke så slemt og jeg havde i hvert fald en skøn dag med forelskede sommerfugle i maven på rådhuset trods vi havde kendt hinanden i 16 år og havde 3 børn sammen

Anmeld

30. oktober 2013

VIPpigen

Team Putte skriver:

Tillykke!

Og skønt det blev som i ville have det

Tak

Anmeld

30. oktober 2013

MyLove E

Kæmpe Tillykke

Anmeld

30. oktober 2013

VIPpigen

lineog4 skriver:

Tillykke - jeg blev også gift for ja snart 5 år siden selvom jeg havde svoret jeg aldrig ville blive det - i hvert fald ikke før ci havde råd til bryllupsrejse til påskeøerne. Og det er jo egentlig ikke så slemt og jeg havde i hvert fald en skøn dag med forelskede sommerfugle i maven på rådhuset trods vi havde kendt hinanden i 16 år og havde 3 børn sammen

Haha. Vores bryllup blev nærmest planlagt efter bryllupsrejsen. Rejsen har været bestemt længe, vi ventede bare på UM lukkede op for rejser til Egypten igen. Men pludselig kom vi på at vi skulle da vies dagen inden. Så var det alle planer væltede, og jeg vidste ikke om jeg kunne gennemføre det. På selve dagen var jeg ikke nervøs for vielsen, mere hvad det betyder at man bliver viet. Selve vielsen er ikke stort for mig, men det som ligger bag er meget mere vigtig for mig, specielt fordi det åbenbart ikke har været særlig vigtig for min far.

Selvom det kun var de 2 vidner der vidste det, så var jeg ved at bakke ud, for ergo var der nogen til at holde mig oppe på det, også selvom intet forandres af en vielse.... Men jeg gjorde det, og vi er stadig det samme par som før vielsen

Anmeld

30. oktober 2013

VIPpigen

MyLove E skriver:

Kæmpe Tillykke

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.