Zoneterapi og fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

CamillaSoefelt

Hey alle i dejlige tøser;0)!

Jeg har i dag termin og vil bare så gerne føde snart, det er nu også ok hvis jeg går over, så længe jeg ikke skal sættes i gang, det vil jeg for alt i verden bare IkKe!!!

Fik så lige i dag et tip om at zoneterapi kan hjælpe på igangsættelse af fødslen hos nogle?
Er der nogen af jer der har prøvet det med god virkning?

Kom frisk;-)!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Annemette07

CamillaSoefelt skriver:

Hey alle i dejlige tøser;0)!

Jeg har i dag termin og vil bare så gerne føde snart, det er nu også ok hvis jeg går over, så længe jeg ikke skal sættes i gang, det vil jeg for alt i verden bare IkKe!!!

Fik så lige i dag et tip om at zoneterapi kan hjælpe på igangsættelse af fødslen hos nogle?
Er der nogen af jer der har prøvet det med god virkning?

Kom frisk;-)!!

Godt nok er det 20 år siden min mor fødte, men hun fik fødslen af mig sat igang med zoneterapi. Det virkede ret hurtig på hende :-) så det var det hun anbefalede mig hvis jeg nåede min termin ;-)

Anmeld

30. oktober 2013

CamillaSoefelt

Annemette07 skriver:

Godt nok er det 20 år siden min mor fødte, men hun fik fødslen af mig sat igang med zoneterapi. Det virkede ret hurtig på hende :-) så det var det hun anbefalede mig hvis jeg nåede min termin ;-)

Okay... Måske det skulle prøves?

Anmeld

30. oktober 2013

CamillaSoefelt

Annemette07 skriver:

Okay... Måske det skulle prøves?

Anmeld

31. oktober 2013

CamillaSoefelt

Andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.