Som om det niver inde i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

1234rj

Hej de damer :-) vi skal til Nf i morgen og vi glæder os til at se vores lille vidunder igen. Er 12+3 i følge fertilitetsklinikken og 12+4 i dag i følge min læge.. 

Men de sidste 3 dage er det som om jeg bliver nevet inde i maven?? Eller som om noget prikker til mig? Ikke i den nederste del af maven men i selve maven? Er det noget jeg skal være bekymret for og skal jeg nævne det for lægen i morgen?? Det er ikke konstant med 1-5 gange om dagen indtil videre. 

Håber nogle a jer kloge damer kan fortælle om det er normalt! Mvh 1 gangs min to be ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

DianaRJS

1234rj skriver:

Hej de damer :-) vi skal til Nf i morgen og vi glæder os til at se vores lille vidunder igen. Er 12+3 i følge fertilitetsklinikken og 12+4 i dag i følge min læge.. 

Men de sidste 3 dage er det som om jeg bliver nevet inde i maven?? Eller som om noget prikker til mig? Ikke i den nederste del af maven men i selve maven? Er det noget jeg skal være bekymret for og skal jeg nævne det for lægen i morgen?? Det er ikke konstant med 1-5 gange om dagen indtil videre. 

Håber nogle a jer kloge damer kan fortælle om det er normalt! Mvh 1 gangs min to be ;-) 

det kan godt være ligament smerter, de kan godt "nive" i starten....

men hvis du er nervøs skal du da helt sikkert forhøre dig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.