er det baby der sætter sig fast eller skal jeg være bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
2 synes godt om
30. oktober 2013

DianaRJS

er i dag 33+4 og har siden i går eftermiddags haft nogle meget smertefuld stikken/jag i underlivet, og nogle plukveer der har taget utrolig meget til, kan det være fordi tvA sætter sig fast eller noget jeg burde være bekymret om???

kan ikke huske det var de 2 store, så håber lidt i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

LMX

DianaRJS skriver:

er i dag 33+4 og har siden i går eftermiddags haft nogle meget smertefuld stikken/jag i underlivet, og nogle plukveer der har taget utrolig meget til, kan det være fordi tvA sætter sig fast eller noget jeg burde være bekymret om???

Jeg husker godt de jag.. Pladsen er trang og derfor presser de på det hele derinde og det giver mange underlige fornemmelser.

Tror ikke de stiller sig fast allerede når du er 3. gangs fødende. 

Anmeld

30. oktober 2013

DianaRJS

LMX skriver:

Jeg husker godt de jag.. Pladsen er trang og derfor presser de på det hele derinde og det giver mange underlige fornemmelser.

Tror ikke de stiller sig fast allerede når du er 3. gangs fødende. 

har slet ingen anelse

første gang nåede den ældste aldrig at sætte sig fast da jeg jo blev sat igang allerede uge 35, og anden gang kan ejg ikke rigtig huske om jeg mærkede noget til det, mener ikke jeg gjorde for havde vidst ingen symptomer på at fødslen skulle gå i gang overhovedet, men ud kom han da

men var også mere når nu der var 2, om de så satte sig fast hurtigere netop pga. pladsen..... men er totalt dum på det punkt

Anmeld

30. oktober 2013

modesty

DianaRJS skriver:

Jeg mærkede ikke noget til da han satte sig fast sådan helt specifikt.

Men i den sidste måneds tid fik jeg jævnligt niv helt nede ved livmoderhalsen. Det føltes som om han lå og "skurede" på nogle nerver. Ved ikke om det er samme følelse du har?

Men når smerterne kommer samtidig med plukveer der tager til, og med din graviditetshistorie in mente, så ville jeg helt klart ringe til fødegangen og høre hvordan du skal forholde dig.

Better safe than sorry. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.