Længe siden vi har opdateret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

Masig

Ja det er da vist ved at være et godt stykke tid siden... Hvordan går det med jeres små poder?

Her bliver der lavet ballade hele tiden.. Fabian prøver SÅ mange grænser af...

Han snakker løs og kan efterhånden sige en del ord:

Hej, nej, ja, hov, vov, kiks, og ja sikkert nogle jeg har glemt... Han snakker jo hele tiden hehe....

Han går ikke endnu, jo med gåvogn og alt andet han kan skubbe foran sig, men ikke uden støtte... Men han kan spise med ske og gaffel selv, kan kravle op og ned ad sofaen, så vi andre har bare nerverne uden på tøjet -  han er faldet ned en gang....

Han leger en hel del inde på sit værelse, pludselig er han væk, så sidder han derinde og fordyber sig i et eller andet.. Eller tager alt sit tøj ud af kommoden og smider på gulvet (det må være en mandeting at smide tøjet på gulvet, synes jeg har oplevet det før )....

Men ellers går alt godt, han trives i dagplejen, han trives herhjemme, er stadig lidt sensitiv, men det er blevet meget bedre.. Har svært ved at sove om aftenen, men sover så til gengæld hele natten og 3-4 timer om dagen 

Det var lige lidt nyt herfra, kom endelig med update på jeres unger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Tulle28

He he han er stadig en charmerende lille fyr

Min datter går selv nu og har gjort det i et par uger. Hun kan bruge laaaaang tid på at gå fra den ende af stuen til den anden og helst mens hun slæber rundt på et eller andet Hun har 15 tænder og snakker hele tiden - eller.... Munden står ihvertfald ikke stille på hende. Hun kan sige hej, hej hej og tak. Og så er hun vild med sang og musik og dans Hun er også rigtig glad for sin dagplejemor, det er så skønt Desværre døjer vi en del med ørerne, hvilket betyder jeg stadig kampammer om natten Nogle nætter er værre end andre. Vi skal til ørelæge igen her i november og så regner jeg med hun får lagt dræn.

Anmeld

30. oktober 2013

Masig

He he han er stadig en charmerende lille fyr

Min datter går selv nu og har gjort det i et par uger. Hun kan bruge laaaaang tid på at gå fra den ende af stuen til den anden og helst mens hun slæber rundt på et eller andet Hun har 15 tænder og snakker hele tiden - eller.... Munden står ihvertfald ikke stille på hende. Hun kan sige hej, hej hej og tak. Og så er hun vild med sang og musik og dans Hun er også rigtig glad for sin dagplejemor, det er så skønt Desværre døjer vi en del med ørerne, hvilket betyder jeg stadig kampammer om natten Nogle nætter er værre end andre. Vi skal til ørelæge igen her i november og så regner jeg med hun får lagt dræn.

Åh nej da, stakkels pus.... Det må da virkelig tage på kræfterne stadig at skulle op om natten?? Synes det er hårdt de nætter vi er oppe og give sut flere gange..

Hehe kan lige se det for mig, sådan en lille tøs der bare går rundt i huset frem og tilbage hele tiden... Må også være sjovt når man lige har lært det jo, Fabian kravler også rundt over det hele, og går med sin gåvogn alle steder, i alle værelser hehe... Og sjovt nok lige som jeg havde skrevet det her indlæg idag, så tog han faktisk sine første skridt uden støtte her til aften... 4-5 skridt.. Det er jo bare helt vildt.. Men også på tide, han er jo 15,5 mdr hehe...

Her har vi "kun" 12 tænder, men hvor er det fedt med kindtænderne, nu kan han jo spise al slags mad... han er bare totalt vild med cashewnødder hehe....

Og det er bare guld at de er glade for dagplejen... Fabian gider heller ikke sige farvel om morgenen mere, han skal bare ind og lege... Det er bare fedt altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.