Urinvejsinfektion ved abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. oktober 2013

Anonym trådstarter

For 6 uger siden fik jeg en medicinsk abort og i dag tog jeg til læge da jeg stadig bløder

Han mærkede på min livmoder og sagde at jeg har en infektion. Nu skal jeg tage stærk antibiotika i en uge og se om det hjælper.

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Og så undrer det mig at han kunne konstatere det ved at mærke på min livmoder og uden urinprøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

For 6 uger siden fik jeg en medicinsk abort og i dag tog jeg til læge da jeg stadig bløder

Han mærkede på min livmoder og sagde at jeg har en infektion. Nu skal jeg tage stærk antibiotika i en uge og se om det hjælper.

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Og så undrer det mig at han kunne konstatere det ved at mærke på min livmoder og uden urinprøve

Urinprøve kan kun påvise en urinvejsinfektion.

Tænker at lægen mener at du har en infektion i underlivet efter aborten og at han derfor vælger at give dig behandling

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Urinprøve kan kun påvise en urinvejsinfektion.

Tænker at lægen mener at du har en infektion i underlivet efter aborten og at han derfor vælger at give dig behandling

Han sagde urinvejsinfektion, men antibiotika hjælper vel på det hele så uanset forsvinder det vel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.