Far kan ikke putte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Vil bare høre om der er andre der har det problem, at far har svært ved at få baby til at falde til ro og nærmest ikke kan putte? Baby er 4 måneder gammel.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Patriark

Anonym skriver:

Vil bare høre om der er andre der har det problem, at far har svært ved at få baby til at falde til ro og nærmest ikke kan putte? Baby er 4 måneder gammel.. 

Det handler en stor del om tålmodighed. Men evt. prøv med bar mave og gå rundt med den lille, hud mod hud er, tænker jeg, et af fundamenterne. Også når der ikke skal puttes.

Anmeld

29. oktober 2013

lycly

Det er det samme her, men det er fordi han ikke har tålmodigheden til at tage den tid det tager

Anmeld

29. oktober 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Ja, jeg har samme problem her, men det er mest af alt fordi han ikke "gider", da han mener, at han ikke kan finde ud af det lige så god som mig til det(det er jo sjovt nok klart når han ikke "øver" sig, så bliver han jo aldrig bedre til det) 

Anmeld

29. oktober 2013

Newsence

her er far faktisk bedre til det .. Barnet er samme alder... Han har bare en anden ro og denne smitter på baby 

Anmeld

29. oktober 2013

Ida cornerup

Ja det er tit det samme her

Tror det er fordi far ikke er så meget sammen med barnet til dagligt

Og jeg tror også bare det kræver lidt tålmodighed

Anmeld

29. oktober 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Oh yes. 

Vil råde jer til at tage kampen op nu. Vores søn er nu 13mdr. og far kan stadig ikke putte fordi mor her, har været for blød 

Kæmpe kram til jer  Ved hvor hårdt det er!

Anmeld

29. oktober 2013

1990h

Anonym skriver:

jaa ida er 6 måneder og vil ikke puttes af far..

Anmeld

29. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Min kæreste har for det meste stået for putning og det gør han også nu. Han har større tålmodighed og ro end jeg havde dengang. Han er også bedre til at være konsekvent. Så når han siger det er sidste gang ved min dreng det er sidste gang, hvorimod han "plager" når det er mig fordi han ved jeg giver efter
Men din mand må få sig lidt tålmodighed og så skal det nok lykkes

Anmeld

29. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Fejl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.