Fantastisk nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
14 svar
21 synes godt om
29. oktober 2013

Putomanen

Vi var til nf i dag, og det gik bare så godt.

Den lå og hyggede sigog bevægede sig. Der var lidt problemer med at få målt nakkefolden, så efter en hoppetur måtte jeg ud at gå lidt. Derefter fik de taget et fint billede, og risikoen endte på 1:13.300, hvilket skulle være rigtig godt.

Min termin blev flyttet et par dage, så jeg er 14+0 i dag og har termin 29. april.

En helt fantastisk dag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Tulipan

Putomanen skriver:

Den lå og hyggede sigog bevægede sig. Der var lidt problemer med at få målt nakkefolden, så efter en hoppetur måtte jeg ud at gå lidt. Derefter fik de taget et fint billede, og risikoen endte på 1:13.300, hvilket skulle være rigtig godt.

Min termin blev flyttet et par dage, så jeg er 14+0 i dag og har termin 29. april.

En helt fantastisk dag

Stort tillykke
Det er helt fantastisk at være til en god NF

Anmeld

29. oktober 2013

Putomanen

Tulipan skriver:

Stort tillykke
Det er helt fantastisk at være til en god NF

Tusind tak
Jeg blev bare så rørt da den lå og sprællede

Og så fik vi et helt fantastisk billede af den i profil, hvor ansigtet er ret tydeligt. Så smelter mig hjerte helt

Anmeld

29. oktober 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

En helt fantastisk dag

Wow hvor er du langt allerede, og hvor fantastisk med en super nakkefolds scanning og sikke nogle skønne skønne billeder i har fået. hvor er det bare spændende det hele

Anmeld

29. oktober 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Wow hvor er du langt allerede, og hvor fantastisk med en super nakkefolds scanning og sikke nogle skønne skønne billeder i har fået. hvor er det bare spændende det hele

Ja, det er vildt at tænke på, at der allerede er gået 14 uger
Jeg er helt vild med billedet af den i profil, hvor man kan se næse, mund og øre.

Du kan ikke have lang tid tilbage nu?

Anmeld

29. oktober 2013

Jems

Ej hvor fantastisk søde!! 

Baby ser bare ud til at hygge sig i mavsen 

Anmeld

29. oktober 2013

nielsen80

Profilbillede for nielsen80
Stort tillykke!

Super billeder.

Anmeld

29. oktober 2013

Putomanen

Jems skriver:

Ej hvor fantastisk søde!! 

Baby ser bare ud til at hygge sig i mavsen 

Ja, den moslede godt og grundigt rundt, og den lå også og drak lidt Det er skønt

Anmeld

29. oktober 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Stort tillykke!

Super billeder.

Mange tak
Det var skønt at komme hjem med to billeder, som er så forskellige

Anmeld

29. oktober 2013

Babydrøm

Putomanen skriver:

En helt fantastisk dag

Hvor dejligt, og super godt billed af ansigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.