WiitrioeN skriver:
Jeg er endnu ikke "rund" (dog kun på mine dejlige lår og numse) men har været noget større end det jeg er nu, og efter jeg har fået daniella har jeg da udviklet nogen mindre pæne kvinde former (håber de ryger når jeg ikke længre skal sidde herhjemme hver dag) men mit største problem og som jeg søgr hjælp af jer til er at jeg æder (spiser ikke jeg virkelig æder) hele dagen lang, jeg kan ikke få mad og slik ud af mit hovde, og jeg er virkleig afhænig af begge dele, og vil gerne ha noget hjælp til at få et normalt forhold til mad og slik så slik f.eks ikke skal stå på dgas plan hver dag og så mad ikke bliver mere end hvad godt er...
Er jeg den eneste herinde med dette problem?
Min mors side er næsten alle store, og jeg har selv været det og er vist godt på vej igen...
Knus Stina
Uha, det kender jeg godt..
Tænker på mad konstant og propper i mig til det står ud af halsen..
Nu hvor jeg er på kur bliver jeg helt skør af savnen til ordenligt MAD. Lysten til at stoppe i mig med kalorier er ekstrem.. Så jeg går og føler mig sulten hele tiden, uden egentlig af være det.. Tror mest det er psyken der spiller ind..
Jeg vil rigtig gerne finde en måde, hvor mad ikke fylder så meget i hovedet på mig.. Så lytter lige med her!
Ellers, så tror jeg bare man skal begynde at "æde" af grøntsager og sund mad istedet for det usunde.. Det gør jo en forskel i sidste ende
Anmeld