Vitminpiller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Tager i nogen form for vitaminpiller eller tilskud under jeres graviditet? Eller er det bare noget opreklameret l***?

under begge mine graviditeter har jeg taget multivitamin og jern... I denne graviditet har jeg dog også skulle taget ekstra D-vitamin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

AnthonsMor

Sandratoft skriver:

Så er der handlet ved apoteket Fik jeg det hele med?

Jeps, jern er dog ikke nødvendigt før 10+

Anmeld

29. oktober 2013

lycly

Sandratoft skriver:

Tager i nogen form for vitaminpiller eller tilskud under jeres graviditet? Eller er det bare noget opreklameret l***?

Jeg tog ikke en eneste vitaminpille da jeg ventede min søn, jeg glemte det simpelthen Men går ud fra at der er en fornuftig grund til at tage dem.
Jeg tog heller ikke kalk, men jeg drak 1/2 liter mælk hver dag, så det var ikke nødvendigt

Anmeld

29. oktober 2013

Tulipan

Sandratoft skriver:

Det aller vigtigste er Folinsyre de første 12 uger
Jerntabletter har over halvdelen, hvis ikke de fleste brug for for ikke at få for lav blodprocent
Og hvis du ikke drikker nok mælk, så kalkpiller
Hvis du kun orker én pille pga kvalme, eller ikke kan huske så mange, så er Folinsyre det vigtigste! Og når det er slut så jern

Anmeld

29. oktober 2013

et-ønske

Sandratoft skriver:

Jeg tager kun kalk og gravitamin med folin - ingen jern til mig endnu, da min mave i forvejen er gået helt i stå ovenpå graviditeten.....

Anmeld

29. oktober 2013

Aabye

Med min den første tog jeg de der gravitamin hver dag nærmest på klokkeslettet.. 

Jern tog jeg ikke, får voldsom forstoppelse af det og intet virker mod det... 

Med nr 2 var jeg MEGA dårlig til at huske de vitaminer.. :s som i rigtig rigtig dårlig til at huske det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.