Gravid fotograf Sønderjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.617 visninger
21 svar
7 synes godt om
29. oktober 2013

CroQuis

Nogle der kan anbefale en fotograf i Sønderjylland til graviditets billeder? Og evt. gerne newborn også? 

Gerne med hjemmeside, så jeg kan se hvilken stil fotografen har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Sisse Vinther

CroQuis skriver:

Nogle der kan anbefale en fotograf i Sønderjylland til graviditets billeder? Og evt. gerne newborn også? 

Jeg kigger lige med her, er nemlig selv fra Sønderjylland, og har tit haft tanken.

Anmeld

29. oktober 2013

VIPpigen

Hvor henne i Sønderjylland skal det ca være??

Anmeld

29. oktober 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

Jeg er medlem af en side på facebook , tiny memories, hun bor i vollerup ved bolderslev , mellem Aabenraa og tinglev. Jeg synes priserne er okay og jeg tænker vi skal have taget newborn billeder ved hede når lillemanden engang gider at komme ud

her er hendes hjemmeside

http://tinymemories.dk/index.html

Anmeld

29. oktober 2013

CroQuis

VIPpigen skriver:

Bor i Padborg, men kører gerne til Haderslev eller lign. efter den rette  Har du flere du kan anbefale da?

Bare ikke Århus, Odense osv... Det er for langt væk 

Anmeld

29. oktober 2013

CroQuis

BigHope13 skriver:

Jeg er medlem af en side på facebook , tiny memories, hun bor i vollerup ved bolderslev , mellem Aabenraa og tinglev. Jeg synes priserne er okay og jeg tænker vi skal have taget newborn billeder ved hede når lillemanden engang gider at komme ud

her er hendes hjemmeside

http://tinymemories.dk/index.html

Newborn billederne er rigtig søde, men gravidbillederne er ikke liige det jeg kigger efter 

Anmeld

29. oktober 2013

Chevro

CroQuis skriver:

Ikke helt sønderjylland

Men Silkeborg, Rosholm Foto

Anmeld

29. oktober 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

Newborn billederne er rigtig søde, men gravidbillederne er ikke liige det jeg kigger efter 

Ja Sådan har jeg det også lidt de er lidt for opstillet til min egen stil. men synes newborn billeder er meget søde.
Men kender ikke lige andre her i nærheden så følger da lige med, selvom det er blevet for sent at få taget gravidbilleder for mig nu.

Anmeld

29. oktober 2013

VIPpigen

CroQuis skriver:

Bor i Padborg, men kører gerne til Haderslev eller lign. efter den rette  Har du flere du kan anbefale da?

Bare ikke Århus, Odense osv... Det er for langt væk 

Har en kammerat i Vejle. Men det er lige langt nok alligevel. Ellers har vi fået taget billeder af alle ungerne til oldeforældrene her i Rødekro, ved Hoffmann fotograf. Super god fotograf også. Og så ligger der en i Esbjerg, men det er også lidt langt 

Anmeld

29. oktober 2013

Sisse Vinther

VIPpigen skriver:

Jeg kommer fra 6760 Ribe (er lige hoppet med på linien   )

Og vil gerne køre til Esbjerg eller lidt væk, hvis det er nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.